niedziela, 12 czerwca 2011

Dwufazowa Odżywka do włosów Biovax



Cześć! Dzisiaj chciałabym wam przedstawić produkt do włosów, który jest jednym z moich ulubionych. Pewnie wiele z was zna  L'Bioticę i serię Biovax, które często się pojawiały w wielu recenzjach jak i na waszych pólkach :) Tą odżywkę posiadam od miesiąca. Przeznaczona jest do włosów przetłuszczających się. Pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę to brak w składzie SLS i parabenów. Wcześniej nie zwracałam na to uwagi, jednak od pewnego czasu staram się wybierać kosmetyki, które nie posiadają wyżej wymienionych składników. Co do reszty - musiałam przekonać się sama w domu ;) Już po pierwszym użyciu ten produkt mile mnie zaskoczył - moje włosy były bardziej miękkie , lśniące, lekkie. Bałam się, że po paru godzinach moje włosy po prostu będą nie ciekawie wyglądać. Jednak po raz drugi produkt mnie zaskoczył na plus - włosy przez cały dzień były samo lśniące i lekkie jak po umyciu. Odżywka utrzymuje świeżość włosów, co również zaobserwowałam po pierwszym użyciu.Jest to moje pierwsze opakowanie, ale na pewno nie ostatnie. U mnie ten produkt dostaje 10/10 :)

Odżywka Biovax - skład, opis , sposób użycia

2 komentarze:

  1. Ostatnio wiele osób chwali Biovax, ja jeszcze nie próbowałam, ale może sie skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...