środa, 8 czerwca 2011

Krem głęboko nawilżający Pharmaceris



Na pierwszy ogień idzie recenzja mojego kremu z firmy Pharmaceris, którego używam od 2 miesięcy.
Ponieważ moja skóra należy do wrażliwych, szukałam produktu, który polecany jest do cery skłonnej do alergii. I rzeczywiście ten produkt mojej skóry nie podrażnia, nie pojawiły mi się po nim żadne wypryski i inne. Posiada również SPF 15, które dla mnie w zupełności wystarcza, jeśli chodzi o `miejskie życie`. Nad wodę czy w góry chyba będę musiała zakupić krem z wyższym filtrem. Plusem jest również opakowanie - poręczne, z wygodną pompką, którą dozujemy krem. Jednak produkt ten (z moich obserwacji) nie będzie dobry dla osób posiadających tłustą skórę, ponieważ może dać efekt świecenia się. Ja go również zamierzam odstawić na lato, ponieważ już teraz wydaję się być zbyt ciężki. Jest to krem bardziej nadający się na wiosnę, czy jesień, niż upalne lato. w mojej skali dostaje 8/10 :)

1 komentarz:

  1. To dla mojej cery odpada:-( Dziękuję Ci za komentarz pod makijażem:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...