czwartek, 30 czerwca 2011

Makijaż z cieniami Max Factor

 Cześć ! Dziś debiutuję na blogu z makijażem, który nawiązuje do rozpoczynającego się lata. Mi osobiście kojarzy się z kolorami Afryki :) Cienie, które użyłam do tego makijażu to Max Factor Effect Trio Eye Shadow 03 : 
  

Są to cienie , które u mnie trzymają się długo na powiece, a efekt , który otrzymuję po ich aplikacji mi odpowiada.

Makijaż :
w słabym świetle 
w jasnym świetle 

Na twarz użyłam :
  • emulsję nawilżającą na dzień Olay, 
  • podkład Maybelline Affinitone O3 Light Sandbeige,
  • korektor Essence stay allday , 20 soft beige
  • puder Kobo Professional, 301 Pale Beige
  • bronzer Essence , 01 bronzing queen
  • róż Miss Sporty Blushed, 006 Flirtatious

                                       Oto jak prezentuje się w całości :

Mam nadzieję, że jak na `pierwszy raz` jest ok :)
Pozdrawiam



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, a Ty śliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu... będę tu wpadać częściej, zapraszam serdecznie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny makijaż bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo ,znakomicie,przepysznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...