poniedziałek, 4 lipca 2011

Emulsja na dzień OLAY active hydrating

Cześć! Jakiś czas temu pisałam wam o kremie nawilżającym Pharmaceris, który okazał się być za ciężki na upalne dni. Szukając lekkiego kremu pod makijaż na lato trafiłam na emulsję na dzień Olay active hydrating :




 Przeznaczona ona jest do skóry normalnej i mieszanej .

Działanie:
- unikalna formuła, opracowany przez OLAY aktywny kompleks nawilżający szybko nawilża skórę i odbudowuje jej hydro - równowagę,
- efektywnie chroni skórę przed suchością i odwodnieniem.
Poprawia zdolność skóry do naturalnego utrzymywania wilgoci przez dłuższy czas, chroni przed wysuszaniem i sprawia, że skóra jest miękka i elastyczna przez cały dzień,
- filtry UV (SPF 4) zapewniają efektywną ochronę przed promieniami ultrafioletowymi.





Krem ma delikatną konsystencję, nie czuć go na twarzy, jest lekki, a skóra po jego nałożeniu nie świeci się. Rozprowadza się również bezproblemowo.





Ten krem (emulsję) polecam dla osób, które mają problem z nadwrażliwością. Ja do takich należę, a jak do tej pory nie zauważyłam niczego niepokojącego na mojej skórze. Nie zauważyłam też, aby zapychał moje pory. Jeśli chodzi , czy nadaje się pod makijaż - moim zdaniem tak. Ładnie matowi skórę, nie ma problemu z późniejszym nałożeniem podkładu na twarz. Jedyny minus , jaki do dziś zauważyłam to brak wyższego filtra , który na pewno byłby dodatkowym atutem tej emulsji. SPF 4 to dla mnie za mało, szczególnie latem.
Moim zdaniem fajny kosmetyk, godny uwagi, ja go stosuję i na razie nie zamieniam na żaden inny :)


Pozdrawiam ;)



5 komentarzy:

  1. Dla mnie zapach lakierów Loreto jest idealny, nic mnie w nim nie "drażni" :).
    Pozdrawiam ciepło!

    Patrycja,
    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie sama też bym ich nie znalazła, ale zobaczyłam je w gazetce i poszłam zapytać:) to było chyba w zeszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tą emulsję - byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą emulsję używam ją już od dawna i jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, właśnie szukałam czegoś na dzień a zarazem odpowiedniego pod makijaż. Pozdrawiam

    http://przedewszystkimkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...