wtorek, 19 lipca 2011

Every Day Make up

Cześć ! Dziś mam dla was zwykły, prosty makijaż na dzień :) Myślę, że na lato jest jak najbardziej ok


Do tego makijażu oczu  użyłam :
  • (na całą powiekę) najjaśniejszy cień z paletki Avon true color, mocha latte
  •  w załamaniu użyłam jasnego brązu, również z tej samej paletki Avon, mocha latte
  • kreskę na górnej powiece wykonałam kredką AVON glimmerstick, w kolorze stary night blue
  • dolną powiekę zaznaczyłam cieniem z paletki Maybelline eyestudio smoky glam, 03 smoky Idigo (kolorem nr 3)
  • rzęsy pokryłam tuszem Artdeco All in One Mascara w kolorze czarnym




A wam jak podoba się taki makijaż ? :)

12 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie, delikatny, dziewczęcy, nieprzesadzony. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, delikatny makijaż;)
    Super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że lubisz Avon, ja też :)
    też lubię świeże zapachy, a ten jest naprawdę świeży i orzeźwiający, warto zamówić choćby próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, pasuje wszedzie i na kazda okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uda Ci się, uda! Mi się udało, a to graniczy z cudem, więc... Do roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania paletka Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu pies to najlepszy przyjaciel człowieka :) I tak rzeczwyiście jest :) Olinek pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie kreska Ci wyszła. Mi zawsze wychodzą nierówne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama tez bym chetnie dokupila - szkoda ze na stronie narazie nie mozna nic kupic :(

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny , prosty i piękny :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...