piątek, 29 lipca 2011

Peeling do ciała Bielenda z Awokado

Cześć! Dziś mam dla was recenzję produktu, którego używam od niecałego miesiąca , który stał się jednym z moich KWC . Jest to peeling do ciała Bielendy z awokado, który znalazłam na rossmanowskich pułkach (dostępny jest też np w tesco).  Zapłaciłam za niego ok 13 zł, wiem że był wówczas na jakiejś niedużej promocji






Peelingów ogólnie używam od niedawna . Zaczęłam od  produktu Naturii, który okazał się nie ciekawy (dla mnie był zbyt słaby ). Następnie używałam peelingu z Farmony, linii `Tutti Frutti` - był to produkt droższy od poprzednika, ale jednak  lepszy. Myślałam więc, że znalazłam dobry produkt, który mi odpowiada w tej dziedzinie. Po pewnym czasie , gdy byłam bliska jego skończeniu, przeczytałam parę dobrych recenzji na temat peelingu Bielendy. Są różne rodzaje, zapachy , zastosowania. W moim Rossmanie był tylko ten Awokado. Tak więc postanowiłam go wypróbować i zaprzyjaźnić się z nim na dłużej :)

Od producenta :
Subtelny peeling do ciała z pestkami to idealny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej. Bezpieczny, oleisty peeling z drobinkami mielonych pestek, skutecznie, a jednocześnie wyjątkowo delikatnie oczyszcza skórę z szorstkich, łuszczących się, martwych komórek. Doskonale wygładza, zmiękcza, nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia naskórka. Skóra zaczyna `oddychać` i łatwiej wchłania kosmetyki pielęgnujące. Piękny tropikalny aromat odpręża i relaksuje.


Peeling do ciała Bielenda

Ten peeling przypomina mi rozgniecione kiwi , a zapachem gumę balonową, jednak  jest on delikatny, nie drażniący i całkowicie mi odpowiada :)

Moja opinia :
Ten peeling to na prawdę dobry kosmetyk za nie wygórowaną cenę. Moja skóra po jego użyciu jest dobrze nawilżona, powiedziałabym nawet że zostawia on taką przyjemną ... warstwę (?) , jak po delikatnym olejku. Po jego zastosowaniu nie stosuję balsamu do ciała, ponieważ moja skóra tego dnia go nie potrzebuje. Radzi sobie z usunięciem martwego naskórka, skóra jest po nim gładka, a jednocześnie (jak zapewnia nas producent) nie podrażniona. Myślę , że mogę wam szczerze polecić ten produkt, bo jest tego wart :)

A wy używacie peelingów do ciała ? Jeśli tak, to jakich ? :)
Pozdrawiam .

4 komentarze:

  1. Bardzo lubie bielende zwlaszcza tą serie awokado - mialam maselko i mam plyn do demakiazu i polecam i te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i nie jest zly, ale mnie chyba jakos szczegolnie peelingi nie podniecaja, chyba jestem dziwna ;P tak samo masla do ciala.. mysle, ze bez problemu umialabym bez nich zyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wypróbować ten peeling;

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...