środa, 13 lipca 2011

Zakupy lipcowe :)

Cześć! Jesteśmy prawie na półmetku miesiąca, a ja  po częściowych zakupach :) W lipcu robię je z myślą o wakacyjnym wyjeździe, który czeka mnie na początku sierpnia.



Belissa cera, do skóry problemowej. Ostatnio mam małe kłopoty, których chcę się pozbyć i eksperymentuję z tym suplementem. Jak skończę - napiszę krótką recenzję, czy warto w niego zainwestować.






Płyn miceralny z Vichy do demakijażu skóry wrażliwej. To już moje drugie opakowanie, jak na razie jestem zadowolona, polecam dla `wrażliwców` :)
W tym miesiącu w Super Pharm za 22,99









Antyperspirant w kulce Vichy. Również moje drugie opakowanie, i również zakupiłam go w promocyjnej cenie za 25,49. Jako antyperspirant to mój numer 1






3 kroki Clinique, dostałam je w Sephorze przy zakupie perfum DKNY (zdjęcie poniżej )




 Donna Karan, DKNY Be Delicious & DKNY Be Delicious Fresh Blossom. Mi przypadł do gustu bardziej ten drugi zapach :)








Pomadka Nivea pure & natural, Milk & Honey. Fajnie nawilża usta, jednak zapach nie do końca mi odpowiada.









Lirene Dermoprogram, Pielęgnacja Oczyszczająca, wygładzający peeling drobnoziarnisty. Jest ze mną już kilka miesięcy, teraz kolejna tubka . Lubię jego zapach, konsystencję i działanie. Moim zdaniem dobry peeling, warty uwagi.












Tak więc wiele z tych rzeczy, o których napisałam się powtarza na mojej półce. Cieszę się, że są takie kosmetyki, do których wracam i nie zawodzą.
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Najbardziej czekam na recenzje Belissy:) Myślę nad jakimś suplementem już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,aż ciekawi mnie belissa, od siebie polecam Ci zazywanie cynku i zioła w tabletkach bratek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam belissę, tą z serii 'włosy, skóra i paznokcie'. Powiem tak, dopóki się ją stosuje to wszystko jest dobrze, a gdy się ją odstawi to wszystko wraca ze zdwojoną siłą ;| tak było w moim przypadku szczególnie z paznokciami. Może na cere działa inaczej ;)

    pozdrawiam, chemical-health.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, jak skończę opakowanie Belissy, i nic z tego nie wyjdzie, to spróbuję z cynkiem i tymi ziołami coś zdziałać :)

    Sypa, mam nadzieję, że na cerę działa inaczej, kupiłam ją z polecenia i czekam na rezultaty :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te peelingi z lirene :)

    Dodaję do obserwowanych i blogrolla :)

    pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy:)
    Dodaję do blogrolla i obserwuję:):)

    jeśli masz ochotę zajrzyj:
    http://malinka2709.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiśćie, kazdy ma swoje zdanie :) Ja czasami robię sobie peeling kawowy własnej roboty :) znasz ? 100% naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawiążę jeszcze do tej pasty cukrowej do depilacji, nie znasz może jakiś innych firm, które produkują takie produkty?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Avard :) Wiecej informacji u mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja droga, zostałaś wyróżniona przeze mnie w zabawie One Lovely Blog Award, zapraszam po info
    http://basia8212.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam ten pierwszy DKNY - BE Delicious :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...