poniedziałek, 25 lipca 2011

Zakupy, zakupy :)

Cześć! Dziś wam pokażę parę rzeczy, które kupiłam w przeciągu ostatnich dni. Nie jest tego dużo, część przeznaczona na wakacyjny wyjazd :)


Na zdjęciu znajdują się :
  • pilnik do paznokci ( 2,50 zł )
  • Rexona Long Lasting Protection Happy with Violet & Apple ( 7,99 zł )
  • Kosmetyczka ( 8,99 zł )
  • Maseczki ziaji : Anty-stres i nawilżająca , każda po 1,29 zł
  • Chusteczki nawilżające Synergen z wyciągiem z rumianku
  • Maseczka Perfecta z wyciągiem z gruszki i glinką termalną ( 1,59 zł )
  • Maseczka Perfecta głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy ( 1,59 zł )
  • I to na co czekałam najbardziej... paletka Sleek Oh So Special :) w prezencie do niej dostałam puder CCUK 13 Tea rose ( ok 35 zł z przesyłką )

Tak prezentuje się paletka :
Sleek, Oh So Special






Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam ! :)

11 komentarzy:

  1. Oh i ten sleek;)
    fajne zakupki, rozsądne...
    ----------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzje paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś tą paletkę ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra cena, szczególnie jeśli Pani w najbliższym zwykłym kiosku chciała ode mnie 7 złotych za sztukę. Poczekałam i mam taniej, aha! ;)
    Gdzie zakupiłaś paletkę? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś podać link do konta aukcji sprzedawcy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/rozdanie-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać co zdziałały te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie oczekuję na tą paletkę Sleeka :)

    Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tu częściej :)
    http://coralblush19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ladne cienie
    zapraszam do obserwacji mojego bloga, +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne te cienie, a markę perfecta też lubię ;D
    zapraszam do mnie
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...