czwartek, 18 sierpnia 2011

Lakiery Miss Selene

Cześć! Tak, jak napisałam w ostatniej notce, dziś przedstawiam wam dwa lakiery Miss Selene Mini, które zakupiłam na nadmorskim stoisku za kilka złotych (dokładnie nie pamiętam ile).


Pierwszy od lewej to numer 179 - jest do lakier o specyficznym kolorze, nie do końca beżowym, może trochę cielistym. Lakier nie zawiera w sobie żadnych drobinek . Aby pokryć dobrze płytkę paznokcia potrzebne są 2 warstwy lakieru.

Drugi lakier o numerku 221 - na pewno kolor bardziej wakacyjny. Z tej dwójki jest moim faworytem, ponieważ uwielbiam kolor niebieski w praktycznie każdym odcieniu.Tu mamy  również produkt bez zawartości drobinek .


Niestety nie pokażę jak wyglądają na paznokciach, ponieważ są one w tym momencie zbyt krótkie, a niektóre nie w najlepszym stanie, choć cały czas próbuję z tym coś zrobić (może polecicie jakąś fajną odżywkę :> )

Każdym z nich paznokcie miałam pomalowane raz, i to co zaobserwowałam to to, że lakiery fajnie się rozprowadzają , nie ma z tym żadnych problemów, pędzelek nie jest ani za mały ani za duży . Jeśli chodzi o trwałość... miałam je ok. 3 dni na paznokciach, podczas pobytu nad morzem ( czyt - kąpielach w morzu, bawieniu się piaskiem itp ;d ) i przyznaję, że spisywały się całkiem nieźle. Jak za tą cenę trwałość była ok. Na pewno będę ich używać i testować dalej, tylko moje paznokcie muszę doprowadzić do ładu :)

Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. lubię Miss Selene, ładne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem oczarowana tym cielistym odcieniem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory! niebieski w sam raz na końcówkę wakacji, a cielisty na "po wakacjach" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki, ten bezyk ekstra :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj bo warto, naprawdę żadna maseczka nie dała mi takiego efekty, a na Allegro można kupić za 12 zł litr maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie te lakiery się nie sprawdzają niestety.
    Polecam odżywkę firmy Lovely.
    Serum wzmacniające z wapniem i witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Na moim drugim blogu recenzja na temat tej odżywki. Podaję Ci link:
    http://miss-independent.pinger.pl/m/5756215/odzywka-do-paznokci

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś otagowana :)
    http://innocent-greed.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah :) Widze, ze Cię skusilam :> Ale co tam - przyjemnosci nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...