wtorek, 30 sierpnia 2011

Paczka z Quiz Cosmetics

Cześć ! Dziś odebrałam paczkę z firmy Quzi Cosmetics :) W środku znajdowało się (aż!) 8 produktów, czym byłam bardzo zaskoczona. Jeszcze raz dziękuję firme quiz za udostępnienie mi tych kosmetyków.

 A więc na zdjęciu są : dwa lakiery z serii safari , prasowany róż do policzków , prasowany puder do twarzy, dwa błyszczyki (jeden z serii safari, drugi z serii Chic) oraz  dwa podwójne cienie :)


Lakiery safari
1 (od lewej) - numer 123
1 (od prawej) - numer 343

Podwójne cienie Fashion Trendy
1. (od lewej) - numer 18
1. (od prawej) - numer 50

Prasowany róż do policzków Nr 10

Prasowany puder do twarzy Nr 57

Błyszczyki :
1.(od lewej) - numer 35
1. (od prawej) - numer 43



niedługo zaczynam testowanie :)
pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Dziękuję:) Również dodałam do obserwowanych :)
    Lakiery safari są świetne, mam ich z 6 czy 7 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory lakierów :-)
    też dzisiaj dostałam od nich paczuszkę z podobną zawartością :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery spodobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorki :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :D Chetnie bym zrobila ale nie mam sprzetu, który zrobiłby łądne zdjecia :( Wstyd się przyznac ale robie zdjecia telefonem, bo wychodzą nawet lepiej niż aparatem. I mimo, że zdjęcia lakieru czy balsamu wychodzą w miarę to twarzy już okropnie i nie mogę patrzec na nie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać mojej paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy.
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka, gratulację! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem przekonana ze polubisz :) Ładny zapach i całkiem dobrze sie sprawdza takze super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...