poniedziałek, 22 sierpnia 2011

TAG : 10 pytań kosmetycznych

Cześć! Dziś jestem z kolejnym TAGiem, do którego zostałam zaproszona przez Vilandre. Dzięki za pamięć :)



Zasady :
1. Umieść obrazek '10 pytań kosmetycznych od Majorki'
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu.

Pytania i odpowiedzi :

1. Używasz kolorowych cieni do powiek czy neutralnych ?
Najczęściej używam kolory neutralne, pastelowe , ale kolorowe makijaże też się zdarzają :)

2. Co wolisz bardziej  : pomadkę czy błyszczyk ?
To zależy, czasem maluję usta pomadką, czasem błyszczykiem .

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre ?
Moim zdaniem nie. Ja używam produktów z różnych półek cenowych, i zarówno z jednych jak i z drugich   mogę być zadowolona (bądź też nie) .

4. Co sądzisz, i czy używasz róży do policzków ?
Tak, używam i bardzo lubię :)

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę ? :)
Myślę, że byłby to tusz do rzęs. 

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą ?
Tak, ale pewnie jak większość dziewczyn w okresie dojrzewania. Teraz również zmagam się z zaskórnikami i gródkami na twarzy od jakiegoś miesiąca (cały czas szukam złotego środka, testuję dwa kolejne)

7. Używasz filtrów ?
Tak, używam , staram się o tym pamiętać ( szczególnie chronić twarz, dekolt ).

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy ? 
Krem do twarzy.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz ?
Tak, zawsze mam kilka maseczek na półce . Odpowiednio dobrane mogą dawać efekty i są fajnym przyjacielem naszej cery :)

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają Ci się najbardziej ?
Jeśli chodzi o gwiazdy, to na nich raczej się nie wzoruję . 
 

Do zabawy zapraszam wszystkie dziewczyny, którym ten TAG przypadł do gustu :)
Pozdrawiam



6 komentarzy:

  1. Mam podobne preferencje kosmetyczne;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również;))
    zapraszam do mnie na rozdanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz do rzes niezastapiony jest :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto zapamiętać o takich rzeczach chociażby raz na jakiś czas :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...