wtorek, 9 sierpnia 2011

TAG : 30 pytań kosmetycznych : )

Cześć! Ja już po wakacyjnym wyjeździe, a jutro czeka mnie kolejny - pięciodniowy wypad w Karkonosze :) Mam nadzieję, że i tym razem pogoda nam dopisze, bo nad morzem była cudowna.

Teraz przechodząc do rzeczy ( czyt. tytuł) :
Zostałam tagowana przez  http://marudamarudna.blogspot.com/ , której serdecznie dziękuję :)


Zasady :

1. Napisz, kto Cię tagował .
2.Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż tag 10 innym blogerkom .
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie tagowane , i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj osobę, która Cię tagowała, np. pod jej najnowszą notką.


Pytania i odpowiedzi :


1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
* dwa razy dziennie. 

2. Jaki masz typ cery ?
* Moja cera jest mieszana.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ?
*  Żel do mycia twarzy Iwostin , Purritin

4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeśli tak, to jakich?
* Obecnie używam wygładzającego peelingu drobnoziarnistego z Lirene

5. Jakiego krem do twarzy używasz ?
* Emulsję do twarzy z Olay oraz kremu głęboko nawilżającego Pharmaceris

6. Używasz kremu pod oczy , jeśli tak to jakiego ?
* używam, ale nie systematycznie. Jest to krem odżywczo - łagodzący pod oczy i na powieki z Lirene

7. Masz piegi? Jeśli tak, to gdzie?
* Mam kilka na nosie.

8. Jakiego podkładu używasz?
* Używam kilku, najczęściej jest to Affinitone z Maybelline

9. Jakiego korektora używasz ?
* Jest to korektor Essence Stay all day concealer

10. W jakiej tonacji jest Twoja cera ?
* w tonacji zimnej.

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach ?
* Nigdy nie próbowałam, mi wystarczają swoje :)

12.  Jakiej mascary używasz ?
* Artdeco All in One oraz Oriflame Wonder lash

13. Czego używasz do aplikowania makijażu ?
* Pędzli  ( jedynie podkład zazwyczaj nakładam palcami, lub gąbeczką )

14. Używasz bazy pod makijaż ?
* nie.

15. Używasz bazy pod cienie ?
* Bardzo rzadko, zazwyczaj moją bazą pod cienie jest korektor z Essence .

16. Ulubiony kolor cieni do powiek?
*  Nie mam jednego ulubionego, lubię jasne brązy, szarości, granaty, beże... :)

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ?
* raczej kredka.

18. Ulubiona szminka ?
* nie mam jednej ulubionej.

19. Ulubiony błyszczyk?
* nie mam ulubionego.

20. Ulubiony róż ?
* Miss sporty 006 Flirtatious

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu ? (Allegro, Ebay itd)
* czasami .

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców, na bazarach ?
* nie.

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ?
* `pomarańczowe` policzki

24. Lubisz kolorowe makijaże?
* Tak, lubię .

25. Jeśli miałabyś wyjść z domu , używając tylko jednego produktu, co by to było ?
* tusz do rzęs.

26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
* tak, ale nie często.

27. Uważasz że dobrze wyglądasz bez makijażu ?
* zależy od dnia.

28. Chciałabyś chodzić na lekcje make up'u  , wizażu ?
* Myślę, że kiedyś się zdecyduję

29. Która firma kosmetyczna jest dla Ciebie najlepsza?
Jest kilka dobrych firm, które mają swoje perełki ( np. Inglot, Bielenda itd)

30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż ?
* Jeśli zobaczę, że coś wyszło nie tak - zmywam makijaż i robię od nowa.

Dziewczyny, zapraszam was wszystkie do tego TAGu ! :)
Pozdrawiam gorąco

6 komentarzy:

  1. Udanych wakacji! :) Zazdroszczę pogody nad morzem... Mi pierwszy raz od 5 lat nie dopisała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam nad morzem, pewnie będzie śliczna pogoda;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Broniłam się przed rozdaniami rękami i nogami, ale wczoraj coś mi się odmieniło i siedziałam do 3 w nocy i zgłaszałam swój udział, pisałam notkę itp :D Może może gdzieś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo ale Ci zazdroszcze kolejnego wyjazdu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...