niedziela, 4 września 2011

Beauty Finish róż prasowany od Quiz Cosmetics

Cześć! Dziś chciałabym wam przedstawić prasowany róż do policzków z firmy Quiz Cosmetics , który dostałam do testowania od tej firmy . Wygląda on tak :



Od producenta :


Zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu. Sprawia, że nawet poszarzała i zmęczona cera nabiera świeżości i zyskuje młodzieńczy wygląd. Dzięki jedwabistej konsystencji łatwo się rozprowadzają nadając cerze świetlisty, zdrowy wygląd, ożywiając ją i dodając jej blasku. Rozświetla cerę dzięki złotym drobinkom, nadając jej tym samym zdrowy wygląd. Skóra muśnięta pudrem staje się bardziej wypoczęta i oczywiście przyciemniona.
Cera wygląda na lekko opaloną i zyskuje naturalny blask.
więcej na Quiz
Moja opinia :

 Zacznę od tego, że w pudełku znajdziemy 16g produktu (ja mam w kolorze nr 10) . Niestety na dzień dzisiejszy trudno mi określić cenę, gdyż nie mogę tego sprawdzić na ich stronie internetowej. W ofercie znajduje się  6 kolorów do wyboru, i myślę że wiele z was na któryś by się zdecydowało.
Po prawej stronie zdjęcie, na którym może choć trochę widać, jak produkt wygląda na skórze. Posiada on delikatne , złote drobinki, które jednak na twarzy praktycznie są niewidocznie. Do zalet różu mogę dodać, że jest on delikatny, jego kolor nie jest intensywny, krzywdy raczej sobie nim zrobić nie możemy :) Nadaje policzkom bardzo ładny , zdrowy kolor. Po pierwszym użyciu bałam się jedynie negatywnej reakcji mojej skóry na policzkach (po różu z Paese moja skóra była zaczerwieniona i podrażniona). Po ponad tygodniowym stosowaniu nic takiego się nie działo, produkt nie wywołał niczego złego na mojej twarzy .I tak jest do tej pory :)

Jednym minusem, jaki do dziś zauważyłam jest to, że zawartość wypada (zdj). Klej chyba niestety nie najlepiej trzyma sam produkt w środku, trzeba uważać , aby pudełeczko domykać i aby nie wypadł ze środka, bo wtedy wiadomo.. może być dosłownie krucho :)

Podsumowując - mogę szczerze polecić wam ten produkt - w swojej klasie cenowej jest na pewno dobrym produktem, może nie do końca w stabilnym opakowaniu, ale wartym uwagi  :)






P.S. moja opinia jest obiektywna, i nie narzucona przez inną osobę.

pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Przyklej sobie kropelką i będzie po kłopocie :). Czasami tak się zdarza. A i ja jestem zwolenniczką tego produktu, całkiem fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropelka i po kłopocie:-) bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. z opakowaniem sobie poradzisz, najważniejsze że kosmetyk się sprawdza, bardzo się mi podoba kolor tego różu.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a jeżeli zainteresuje Cię tematyka poobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, wystarczy przykleić kropelką :) produkt świetny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jescze nie mialam okazji testowac kosmetykow tej firmy
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozklei :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam ten róż. Moja recenzja jeszcze w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...