środa, 21 września 2011

Cienie do powiek Quiz Cosmetics

Cześć ! Dziś chciałabym napisać parę zdań o cieniach , które dostałam do testowania od firmy Quiz .


Pierwszy od lewej to nr 50, natomiast drugi to 18.

Niestety obecnie nie mogę ich znaleźć na stronie producenta, tak samo jak i ich ceny, jednak wiem, że są to cienie , które kosztują w granicach kilku złotych. Cienie zamknięte są w małych, plastikowych i poręcznych pudełeczkach ( ich waga to 6 g każde ). Do opakowania nie mogę się przyczepić - jest poręczne, jak najbardziej ok.
Teraz przyjrzyjmy się im trochę bliżej :)
Cień do powiek , Nr 18

Cień do powiek, Nr 50

 Jak widzicie, każde z nich się dosyć mocno różni. `18` to na pewno kolory, które mi bardziej przypadły do gustu. Możemy je wykorzystać w dziennym makijażu, wyglądają naturalnie. Natomiast `50` to cienie o intensywniejszych kolorach, do eksperymentowania, na imprezy.. z resztą jak kto woli :) Tych drugich używam rzadziej, co nie znaczy że są skreślone . Mogę powiedzieć, że cienie (z bazą) utrzymują się dość długo,  jednak nie są super trwałe. Zauważyłam, że delikatnie się osypują - nie jest to duży problem, można dać sobie z tym radę . Jeśli miałabym stwierdzić , czy je polecam... myślę , że tak. Jak na swoją półkę cenową , są całkiem fajne, można je wypróbować i z nimi się pobawić. Ja będę je nadal stosować :)


A tu jeszcze swatche :




pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Ten fiolet jest boski :) ogólnie podobaja mi sie te cienie,ale nie kupiłabym ich. Zawsze jeden kolor mi sie podoba a drugiego bym nie używała

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te beżowo-brązowe i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory - zwłaszcza ten fioletowo-niebieski :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki ;-)

    Obserwuję i serdecznie zapraszam na mojego bloga:
    www.arletaa91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi podoba się bardziej nr.18 :)) ale oba są świetne :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski jest fantastyczny!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te kolorki <3
    cudowne są :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...