sobota, 17 września 2011

Delikatny, dzienny makijaż z paletką Sleek

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać makijaż oka, który wykonałam przy użyciu nowej paletki Sleek Au Naturel. Jest on dość naturalny, jak najbardziej na dzień. Lubię takie kolory  :)



W sumie wykorzystałam 4 cienie z paletki Sleek , aby wykonać ten makijaż. Na zdjęciu ponumerowałam ,  od 1 do 4, które i w jakiej kolejności wykorzystałam.


1 - użyłam jako rozświetlacz to wewnętrznego kącika oka (na zdjęciu słabo to widać)
2 - użyłam na górną powiekę ruchomą, aby nadać jej cieplejszego koloru
3 - ten cień naniosłam delikatnie bliżej zewnętrznej strony powieki
4 - ten wykorzystałam w załamaniu powieki  i na dolną część , jako ciemną kreskę przy linii rzęs.

Rzęsy - tusz Wonder lash Oriflame.





pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. naturalnie, delikatnie... ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! czym obrabiasz i robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, naturalny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję :) piekna, delikatna paletka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, naturalnie :) Ta paletka spodobałaby sie mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatny, ale fajny:)
    ladne kolorki cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny make up;)


    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :D naturalnie a jednak oczy ładnie podkreslone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam OSS i Original, paletki super. Twój makijaż ładny, naturalny. :)


    Jeśli masz chęć wziąć udział w moim rozdaniu to zapraszam. :) http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, twój makijaż jest super, bardziej podobają mi się te naturalne, trudno wykonać taki, który tylko podkreśli oczy a nie je obrysuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny wyszedł:)
    Taki delikatny <3
    zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  13. wow you did a great job- the makeup is so subtle but effective


    FRASSY

    www.befrassy.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż - taki naturalny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie to wyglada ! uwielbiam taki 'subtelny' makijaż ;) . obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. miło mi, świetny makijaż i również dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie lubię tak delikatnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A jaki bajer jak wyciągnę przy kolezankach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz śliczne oczyska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny :)) dla mnie byłby idealny do szkoły :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...