sobota, 3 września 2011

Kilka nowości :)

Cześć! W dzisiejszy piękny (i już wrześniowy) dzień chciałabym wam pokazać kilka nowości, które ostatnio kupiłam.


Na zdjęciu są :

* paski z żelem do wybielania zębów blend-a-med 3D White (Whitestrips) - jedyna rzecz z tego zestawienia, którą już raz testowałam, a dokładnie było to rok temu. Dla mnie produkt dobry, zęby stały się po nim bielsze. Wiem, że u nie których osób zachodzi nadwrażliwość, co u mnie (!) nie miało miejsca. Dlatego też do nich powracam.

* intensywnie regenerująca maseczka do włosów farbowanych Biovax - moja druga maseczka z Biovax, jednak pierwsza do włosów farbowanych . Wybrałam ją ponieważ ostatnio lekko zmieniłam kolor włosów.

*intensywnie regenerujący szampon do włosów farbowanych Biovax - nigdy nie miałam z tej firmy szamponu. Skorzystałam z promocji w Superpharm i oto jest :)

* cukrowy peeling do ciała Perfecta - miałam być wierna Bielendzie, jednak po raz pierwszy skusiłam się na produkt z Perfecty . Mam nadzieję, że nie po raz ostatni :)

* intensywnie matujący krem do twarzy Pharmaceris - mam bardzo duże zaufanie do tej firmy. Wiem, że ich kosmetyki mnie nie uczulają i spisują się dobrze. To jest jeden (z kilku) produkt do `walki` z moimi niedoskonałościami, których przybyło podczas tego lata. Zobaczymy, czy sobie poradzi.

* Okulary przeciwsłoneczne C&A - taki mały `bonus` do tego zestawu :) Bardzo lubię okulary przeciwsłoneczne, i jakbym mogła kupowałabym co chwilę kolejne. Te kosztowały mnie 15 zł (z 29) .


To tyle na dziś,
udanego weekendu
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. cukrowy peeling jest fantastyczny:)
    też jestem na etapie testowania produktów z Biovaxa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę jakąś zmianę,pozytywną:-) Ten peeling cukrowy mam na liście,czekam na twoja opinię:*

    OdpowiedzUsuń
  3. pilingi Perfecty są bardzo fajne, wydajne i dobrze złuszczają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie występuje niesamowita nadwrażliwość, po za tym mam tą wersję luxe, która ma 11% a nie 8, więc to też robi swoje :/
    Chyba na zimę zakupię ten peeling z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biovax, biovax.. ;) ja się czaję na ich serum na zniszczone końcówki :p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne nabytki :) chociaż Wax wole z Pilowaxu niż Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...