niedziela, 25 września 2011

Małe wrześniowe zakupy : )

Cześć ! Dziś chciałabym wam pokazać kilka produktów , które zakupiłam w ostatnich tygodniach (września). Nie jest tego dużo. Stwierdziłam, że nie będę kupowała na razie rzeczy, które nie są mi potrzebne, chociaż znając mnie mogę w postanowieniu długo nie wytrzymać i zrobić `atak` na Naturę , bądź Superpharm itp. :)

Ale przejdźmy do rzeczy :


Na zdjęciu :

* zmiękczająco - odżywczy krem do stóp Eveline - cena 6,49. To jest moja druga tubka tego produktu, jak dla mnie nr. 1 . Mogę wam powiedzieć, że moje stopy są dość wymagające, potrzebują stałego nawilżenia i ten produkt im to zapewnia.

* Peeling - masaż pod prysznic slim 3D Eveline - kosztował ok. 10 zł w Rossmannie. Pierwszy raz go mam okazję używać, więc na razie się na jego temat wypowiedzieć nie mogę, mam nadzieję, że będzie ok.

* Perfumy do pomieszczeń  Pachnąca Szafa - kosztował 8,39 w Rossmannie. Ja mam zapach Melonowy Nektar, który najbardziej przypadł mi do gustu.

* Aktywnie nawilżający krem na noc AA Wrażliwa Natura - krem 20+ , kosztował ok. 15 zł. Kupiłam go z nadzieją na pozbycie się suchych skórek, które ostatnio często goszczą na mojej twarzy . Zobaczymy jak się sprawdzi.

* Lakier Safari - niestety nie ma na nim numeru . Zawiera połyskujące drobinki, nie jest to lakier matowy . Rzadko kupuję tego typu lakiery, chcę go wypróbować i sprawdzić.

* podkład Affinitone Maybelline - numer 09 Opal Rose. Na razie wykańczam jego poprzednika 03, który był całkiem ok. Mam nadzieję, że ten mnie nie zawiedzie.

To na tyle,
udanej niedzieli, cieszmy się słońcem :)

14 komentarzy:

  1. z lakieru będziesz zadowolona :p

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz koniecznie recenzje po przetestowaniu kremu AA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam ten podkład , ale jakoś nie jestem z niego zachwycona :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) Czekam na racenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. masaż pod prysznic całkiem spoko miałam, ale pilingu nie zastąpi, lepszy jest ten pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tego kremu z AA, tylko że ja potrzebuję nawilżającego kremu NA DZIEŃ, który nie będzie zapychał. Daj znać jak ten się sprawdzi:))

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm ciekawa jestem zapachu :D melonowy nektar - fajnie brzmi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. YoAnka - zapach myślę, że dla niektórych może być za mdły, nie jest on super świeży, ale przyjemny i fajna woń unosi się po `psiknięciu` w pomieszczeniu, mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery safari uwielbiam !:D
    a podkład Affinitone Maybelline uzywałam swego czasu ale srednio zadwolona byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z podkładami Affinitone zaczynałam swoją przygodę makijażową :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek lakiery Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena wysoka, ale mus jest do wygrania w rozdnaiu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...