czwartek, 29 września 2011

Pędzel do podkładu QVS

Cześć ! Dziś chciałabym wam przedstawić mój nowy pędzel , który zakupiłam jakiś czas temu w Superpharm na promocji za 20,99 zł. Jest to pędzel do podkładu firmy QVS o numerze 1095 . Wcześniej podkład nakładałam palcami, albo gąbeczką z Rossmanna . Jakiś czas temu zaczęłam polować na taki oto pędzel. Najpierw miał to być ecotools, do którego kiedyś pewnie się uśmiechnę i go zakupię :) Na razie wybrałam trochę tańszą wersję :


Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego. Jego `skuwka` jest metalowa, zaś rączka plastikowa. Nie jest to duży pędzel, co mnie cieszy, pasuje do ręki. Jak na razie włoski żadne mi z niego nie wypadają, ale to dopiero początek mojej zabawy z nim. Muszę się trochę oswoić i przyzwyczaić do nowej formy nakładania podkładu :)





Miałyście kiedyś już styczność z pędzlami tej firmy? Jakie są wasze ulubione pędzle do aplikowania podkładu ? Chętnie dowiem się od was czegoś więcej na ten temat :)

pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Raczej preferuję pędzle typu kulka. Języczkowe jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do podkładu lubię pedzel typu Flat Top:-)Ale tym wygodniej dotrzec pod oczy i w okolice nosa,tez mam podobny ale z innej firmy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. na flat top też mam ochotę zapolować, pewnie niedługo sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię pędzle języczkowe :)
    a z tą firmą jeszcze nigdy się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki te można nazwać tańszymi odpowiednikami firmy Asos :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tego pędzla,a nawet o nim nie slyszalam,ale pewnie dlatego że za bardzo pędzlami sie nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie Glamour jest najlepszym magazynem dla kobiet dostępnym na polskim rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie na pędzel EcoTools poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) hmm chcialabym taki pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie. Ja używam pędzli Maestro i z Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o firmie, ale pędzelek mi się podoba! :)))

    serdecznie chcę zaprosić do wzięcia w konkursie:
    http://fashion-racing.blogspot.com/2011/10/sweet-secret-for-you-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdę mówiąc to nie słyszalam o nich , czaje się na pędzle hakuro : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję że będę zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...