czwartek, 15 września 2011

Sleek Au Naturel & paczka od Basi

Czeeeeść ! Mimo, że pogoda dziś nie nastraja pozytywnie, ja na dźwięk dzwonka do drzwi oszalałam ... :) Listonosz przyniósł mi dwie spore koperty. W jednej znajdowała się paletka Sleek Au Naturel (  zamówiona z Paatal ) na którą miałam ogromną ochotę i w końcu stało się... jest moja! W drugiej kopercie natomiast znajdowały się 4 maseczki Bielendy i próbka kremu matującego Tołpy od  Basi ( wygrana z rozdania, za co dziękuję ) . Tak więc mam się dziś czym cieszyć, a niżej zdjęcia tych o to nowości :


Paletka Sleek Au Naturel



Paletka zawiera 12 cieni, jak widzicie są to piękne kolory , idealne na jesień i można je wykorzystać zarówno na dzień jak i na wieczór . Jestem w niej zakochana po uszy ! :)


A tu maseczki z Bielendy i krem matujący od Basi :

Maseczki z Bielendy

Matujący krem korygujący Tołpa


A więc to na tyle :)

pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. sama zamówiłam paletkę, czekam na nią niecierpliwie, kolory są cudne:) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie kusi mnie ta paletka,kurcze mam autobusem ok pól godzinki do perfumerii Paa tal,korci mnie by jechac i kupic paletkę:D
    Ciesze sie, że wszystko dotarło w całości,miłego testowania,czekam na recenzje maseczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paletki sleek, na razie mam dwie.. ale może niedługo to się zmieni :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MarudaMarudna myślę, że jak ją zobaczysz `na żywo` będziesz zadowolona :) również pozdrawiam :*

    Basia8212 jakbym miała tak blisko Paatal, to bym się nie zastanawiała :D dziękuję, recenzje będą, choć jedną (InVitro) przekażę mojej mamie :)

    NASTY te paletki uzależniają... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory w palecie iście jesienne, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to się zgrałyśmy z tymi paletkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory ma ta paletka, strasznie się cieszę, że już niedługo wpadnie w moje łapki :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi sie podobają te paletki, ale u mnie byłaby to strata pieniędzy, bo totalnie nie mam talentu do makijaży :p

    OdpowiedzUsuń
  9. tak paletka nie ziemska: D

    Zapraszam
    :
    http://crazy-fashion-world.blogspot.com/

    dodaję do obserwujących, licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...