wtorek, 25 października 2011

Krem na noc AA Wrażliwa Natura


Cześć ! Jakiś czas temu pisałam o nowości na mojej półce, czyli o kremie na noc AA Wrażliwa Natura. Krem przeznaczony jest dla osób powyżej 20 roku życia . Skusiłam się na niego m.in. dlatego że była promocja w Rossmannie. Na jesień potrzebowałam nawilżającego kremu na noc, który odżywiłby moją skórę twarzy. Tak on wygląda :

 
Od producenta :
* organiczna woda z bławatka, pochodzącego z certyfikowanych upraw ekologicznych, bogata w sole mineralne oraz polifenole, działa kojąco i dodaje skórze blasku.
* organiczne masło karite, pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych, doskonale odżywia i przyspiesza naturalne procesy regeneracji naskórka.
* wyciag z pestek dyni wspomaga procesy odnowy skóry i łagodzi podrażnienia.
* gliceryna, wnikając w głębsze warstwy naskórka, nawilża skórę i pozostawia ją miękką w dotyku.
Efekty : skóra jest nawilżona, odżywiona i odzyskuje zdrowy wygląd. 

Moja opinia : 

Jednym z największych moim zdaniem plusów jest fakt, że krem nie posiada alergenów, parabenów oraz barwników. 99% składników jest pochodzenia naturalnego. Jego opakowanie również mi się podoba,  jest poręczne i bardzo estetyczne.
To jest mój pierwszy krem z tej serii, więc trochę czasu mi zajęło, aby go dokładnie rozpoznać.
Krem ma dość gęstą konsystencję , jednak jego rozprowadzenie na twarzy nie stwarza problemów.



 Po nałożeniu dość długo się wchłania, a w rezultacie na skórze pozostawia delikatną powłokę o lekkim, wyczuwalnym zapachu. Co zauważyłam rano? Skóra jest po nim gładka i przyjemna w dotyku, bez podrażnień . Jeśli chodzi o nawilżenie, to muszę powiedzieć że mój problem z suchymi skórkami nie zniknął w 100%, jednak skóra jest w trochę lepszej kondycji. Nadal je niestety mam , może w mniejszej skali, ale jednak .
Mimo wszystko jestem zadowolona z tego zakupu, jak za taką cenę (ok. 15 zł na promocji) uważam go za dobry produkt do cery wrażliwej .


Opakowanie kremu
To dziś na tyle,
pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ooo chyba się przyjrzę w najbliższym czasie dokładniej temu kremikowi:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...