środa, 19 października 2011

Maseczki z Bielendy

Cześć ! We wrześniu dostałam od Basi maseczki z Bielendy (wygrana) i przez jakiś czas je używałam. Jedną z nich dałam mojej mamie do przetestowania , bo była skierowana dla bardziej dojrzałej skóry niż moja .






Bio Plantacja Aloes  & Bawełna - obydwie przypadły mi do gustu, podoba mi się ich zapach i dość fajna konsystencja. Producent mówi, że stanowi `doskonałą bazę pod makijaż` - i muszę przyznać , że rzeczywiście mój makijaż z ich użyciem wyglądał lepiej. Na pewno do nich wrócę :)


Eco Care Zielona Glinka - fajnie oczyszcza twarz. Skóra po jej użyciu jest odświeżona i delikatna. Producent zapewnia nas o efekcie ` oczyszczonej , gładkiej , jędrnej i matowej skóry` . Pierwsze dwie pozycje na pewno się zgadzają, jędrna.. hmm, myślę że w moim wieku jeszcze nie mam z tym problemu :) Czy matowa? Chyba tak, na pewno się po niej nie świecę.

Kasztan Skóra Naczynkowa - kiedyś kosmetyczka powiedziała mi, że będę miała problemy z naczynkami. Jak na razie mam kilka drobnych na policzkach, ale są prawie nie widoczne. Ta maseczka ( i serum) na pewno nie redukują takich zmian, ale tak jak poprzednia ładnie odświeża skórę , mogę też powiedzieć że ją odżywia.





Natomiast czwarta maseczka z serii `InVitro` została przetestowana przez moją mamę, która jest z niej zadowolona, i zamierza ją powtórnie nabyć :)


To tyle na dziś ,
pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. szkoda że rzadko można je dostać w sieciowych drogeriach a trzeba się naszukać po małych drogeriach, chętnie bym wypróbowała tą eco, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda to dobra firma! :) Najbardziej przypadły mi do gustu dwie pierwsze, przynajmniej z opisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,ze maseczki Ci przypadły do gustu, tą aloesową możemy nawet łaczyc z podkładem np latem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ale może skuszę się na którąś z tych maseczek :) Słyszałam już wiele pozytywnych opinii na ich temat :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  5. great products, I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mowiac nie mialam zadnej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio polubiłam maseczki z Ziai :)
    N. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie zielona glinka mogłaby byc ok :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...