wtorek, 4 października 2011

Paczka od Polleny Ostrzeszów

Cześć ! Witam was serdecznie, w te ostatnie (niestety) piękne i ciepłe dni. Niestety od jutra zapowiadają ochłodzenie, a szkoda, bo właśnie jestem przeziębiona i chciałabym żeby jednak ta pogoda jak dziś utrzymała się dłużej . No ale niestety... mamy już październik :<
A przechodząc do rzeczy :) Dziś zapukał do mnie listonosz z nową paczką ! Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Pollena Ostrzeszów a dziś otrzymałam od nich produkty , które już wam pokazuję:



Co znalazłam w środku :  
 
  • 2 * 50 ml Szampon do włosów z naturalnym chlorofilem
  • 2 *  50 ml Żel do higieny intymnej z chabrem bławatkiem
  • 2 * 50 ml Żel pod prysznic z mlekiem kozim 
  • 9 * 12 ml saszetek z próbkami wyżej wymienionych produktów

    Jak na razie mogę powiedzieć, że te produkty na pewno sprawdzą się na weekendowe wypady a także na 2dniowe wyjazdy do Warszawy na uczelnię (tak, tak pierwszy zjazd już mam za sobą). A buteleczki mam nadzieję posłużą mi też na dłużej. Cieszę się, że są to rzeczy przeznaczone dla skóry wrażliwej, jaką (niestety) posiadam . Dziękuję firmie Pollena za zaufanie i udostępnienie tych produktów do przetestowania .


pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. oo gratuluję współpracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje współpracy,musze wypóbować te produkty;

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, miłego testowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...