czwartek, 27 października 2011

Październikowe zdobycze : )


Cześć ! Dziś chciałabym wam pokazać kilka rzeczy, które w ostatnim czasie wpadły w moje ręce.




Pomadka Natural Lip Stick Lovely - mam ją od ok. 2 tygodni , i jak na razie jestem z niej zadowolona, chociaż na początku drażnił mnie jej zapach. Myślę, że warto wypróbować za niską cenę :)



Tonik odświeżająco - matujący Lirene - skusiła mnie cena - 5.79. Jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat tego produktu, bo kończę tonik z Olay .


Odżywka przyspieszająca wzrost paznokci Miss Sporty - tania odżywka , którą zakupiłam w Rossmannie. Skusiłam się na nią słysząc kilka dobrych opinii na jej temat, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :)



Ziaja Maska nawilżająca - wszystkim dobrze znana maseczka. Ja już ją zużyłam i uważam że nie do końca spełnia swoje zadanie, nie zauważyłam  nawilżenia mojej twarzy po jej zastosowaniu.



Odżywka do włosów farbowanych Gliss Kur - pięknie pachnie i ma poręczne opakowanie . To jest pierwsza odżywka od Gliss Kur , jaką mam dlatego muszę się jej dłużej przyjrzeć .


Krem do depilacji Vanity Bielenda - mój ulubiony produkt do depilacji . Zużyłam już kilka opakowań i cały czas do niego wracam. Jest delikatny, nie podrażnia skóry a także dobrze usuwa włoski (przy pomocy szpatułki) , a także jego cena jest jak najbardziej ok.



Kula do kąpieli - kupiłam ją jakiś czas temu w biedronce za ok. 3 zł. Dla mnie produkt ... hm przeciętny, który zafarbował wodę podczas kąpieli na fioletowo i ..tyle :)


Revlon ColorStay - podkład, na który miałam ochotę od kilku miesięcy i w końcu się zdecydowałam. Ja mam w najjaśniejszym kolorze, mam nadzieję, że będę z niego zadowolona.



Maybelline the Colossal Volum' Express - czarna maskara, która dawno temu gościła w mojej kosmetyczce. Muszę na nowo do niej się przyzwyczaić :)



Maseczka głęboko nawilżająca Perfecta - zawiera sok aloesowy, mam nadzieję, że pomoże mi w walce z suchymi skórkami .








Mam nadzieję, że produkty się sprawdzą i będę potem mogła napisać
o nich pozytywne recenzje i wam je polecić :)

15 komentarzy:

  1. jak kolor Revlona? wpada w róż? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadkę i odżywkę do paznokci też mam i jestem bardzo zadowolona.
    No właśnie jaki masz odcień tego Revlona? Bo ja niestety u siebie nie trafiłam z odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój odcień to 150 Buff - najjaśniejszy, i dla mnie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Colosal bardzo lubię, odżywki Gliss Kur nie kupuje od dłuższego czasu bo obciążają mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam tusz do rzes ;)) jest swietny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz mnie bardzo uczula, a tak lubię efekt, jaki daje :( Revlon to będzie chyba mój ulubieniec roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak podkład? szukam czegoś fajnego na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Revlon - moja miłość ;) Ja jestem w kolorze 150 Buff :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdobyczne! ciekawe jak ten revlon bo myślę nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  10. spokojnie, będę zaglądała, wiem, że na recenzję trzeba poczekać z miesiąc używania, ciekawiły mnie wstępne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! ;) Super zdobycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NO NO :> ale zakupy :> tez skusilam sie na tą kule z biedronki :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie udało mi się kupić tych kul do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. PureMorning - chyba nie masz czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam odżywki z Gliss Kur i ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...