sobota, 8 października 2011

Suddenly Madame Glamour

Witam! Dziś chciałabym wam pokazać rzecz, którą odkryłam (i zakupiłam) dzięki blogowi Agnieszki . Gdyby nie to, że śledzę ją na YT , a teraz na blogu , na pewno bym długo nie wpadła na to  lidlowe pachnidło :)

Na blogu Agi możemy przeczytać że to zapach bardzo podobny do Coco Mademoiselle by Chanel . Nigdy nie miałam go w swojej kolekcji, jednak go znałam i zapadł mi w pamięć. Gdy pojechałam do Lidla, aby sprawdzić czy Suddenly pachnie równie dobrze, byłam zaskoczona. Po chwili znalazł się w moim koszyku. Co je różni ? Na pewno cena - za Suddenly zapłaciłam ok. 18 zł . Buteleczka jest dość prosta, ale poręczna ( zawiera 50 ml ). Czy zapach utrzymuje się długo? W sumie po tej cenie nie spodziewałam się niczego wielkiego, jednak mogę powiedzieć że jest dość trwały, ja go wyczuwam ok 3/4 dnia . Jak na razie jestem bardzo zadowolona z tego produktu, i cieszę się że dzięki blogowi mogę odnajdywać różne tak fajne rzeczy :)


udanego weekendu :)

8 komentarzy:

  1. Zapraszam do udziału w konkursie :) Proste zasady :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go nigdy :)) ale zwrócę na niego uwagę :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za 18 zł!wow! jaka tanioszka mmusze wypróbowac
    pozdrawiam
    majorka

    OdpowiedzUsuń
  4. 3/4 dnia ? To naprawde duzo :) A zapach ma cytrusowy czy kwiatowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Coco mademoiselle i muszę koniecznie powąchać te cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maleńka, jeśli nadal jesteś ciekawa recenzji podkładu Kobo to zapraszam, dzisiaj świeżo dodana ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. 3/4 dnia? Ja go czuję nawet po 24 godzinach, a na szaliczku itp to nawet po kilku dniach jest wyczuwalny! Ogólnie uwielbiam ten zapach, jedyny minus - nie jest zbyt wydajny i szybko widać zużycie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Również skusiłam się na ten zapach i nie żałuję :)
    Zaczynam obserwować twój blog publicznie :) zapraszam też do siebie,
    N. :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...