środa, 5 października 2011

Ulubieńcy września


Cześć ! Dziś chciałabym napisać o spóźnionych (ale zawsze) ulubieńcach ubiegłego miesiąca. Nie będzie ich dużo, bo nie chcę też ich zbyt powtarzać, tylko napisać coś nowego :)

Tak więc zapraszam serdecznie :




Pomadka do ust Avon Color Trend w kolorze Pink Sunrise - używam jej ostatnio często, zazwyczaj robię tak, że na usta nakładam najpierw odrobinę korektora i następnie tą pomadkę (czasem też trochę bezbarwnego błyszczyka) - efekt mi się bardzo podoba, jest to taki nude :)


Intensywnie matujący krem do twarzy Pharmaceris - używam go od ok. miesiąca codziennie rano. Moja skóra po nim się nie świeci, dobrze współpracuje z podkładem oraz nie zapycha. Jest dość lekki i przyjemnie się rozprowadza. Bardzo lubię kremy tej firmy m.in. za wygodną i higieniczną pompkę , poręczne opakowanie, SPF oraz że nie podrażniają .


Pomadka Rimmel 077 ASIA - moja druga pomadka, która we wrześniu u mnie gościła dość często na ustach. Zdjęcie niestety nie oddaje jej koloru zbyt dokładnie. Wygląda bardzo ładnie na ustach , jest to kolor (jak dla mnie) dość wyrazisty, ale przyzwyczajam się do niego z dnia na dzień, będę używać tej pomadki nadal :)



Paletka Sleek Au Naturel - pokazywałam ją na blogu jak tylko odebrałam ją z rąk listonosza. Jest cudowna, ma piękne kolory, typowo jesienne, i w sumie mój makijaż we wrześniu wykonywałam przy użyciu tej paletki oraz paletki OSS :)


Kremowy żel pod prysznic Palmolive - dla mnie zawsze żel do mycia ciała był żelem i nie przywiązywałam uwagi jakiej marki kupuję. Ten kupiłam również dość przypadkowo, i już wiem że zostanie ze mną na dłużej. Ma piękny zapach i fajnie myje ciało... jak najbardziej na plus :)


Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Biovax - moja ulubiona maska. Na promocji kosztuje ok 12 zł , więc cenowo ok. Na dodatek nie zawiera parabenów oraz SLS, jest dość wydajna , a włosy po jej zastosowaniu są gładkie i... pachnące przez cały dzień :)


Błyszczyk do ust Safari nr. 35 - otrzymałam go ze współpracy z Quiz i jeszcze nie miałam szansy tu o nim wspomnieć. Może jego trwałość nie jest mega zadowalająca , ale ten kolor.. po prostu jestem nim oczarowana :) Nigdy nie miałam tak odważnego błyszczyka, a tu trafiła się okazja i jest! Super wygląda na ustach, optycznie je trochę powiększa. Trochę szaleństwa jesienią nie zaszkodzi :)




I to wszystko na dziś ,
pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. tez uwielbiam maseczke biovaxu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy ,same perełki;

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek tego błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze sobie zakupic zarowna ta paletke sleeka a takze pierwsza pomadke przez Ciebie przedstawiona. jest boska:) czy znajde u ciebie gdzies swatcha jak ona wyglada na ustach? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie wiec sobie ja zakupie. nie wiem czemu ale nie mam jeszcze zadnej pomadki. bardzo chce sobie jakas kupic ale ciagle mi nie do konca kolory odpowiadaja a tu mysle,ze bedzie strzal w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ta pomadka z Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwszycm uzyciu jest pol na pol. mysle,ze w przyszlym tyg zrobie recenzje. ps. lubie do Ciebie wchodzic i pierwsze co mi sie wyswietla to ,,make up" jak u mnie i az mi tu milutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ajj, same cudeńka ; )) prawie wszystkie przetestowałam, ale widzę maseczka ciekawa, to aż dziwne, że o niej nie słyszałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już trzecie opakowanie tego zmywacza i jestem zadowolona, bo radzi sobie z każdym lakierem do paznokcii. Komin zakupiłam w Trollu za 40 złotych - polecam, bo jest wyjątkowo cieplutki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresowałaś mnie szczególnie tymi pomadkami :) sa piekne..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...