poniedziałek, 31 października 2011

Współpraca z Chihtsai i Crafterie


Cześć! Dziś chciałabym napisać kilka rzeczy na temat moich dwóch nowych współpracy, z których jestem zadowolona i cieszę się, że mogę testować różnego typu kosmetyki !

Pierwszą z nich jest chihtsai - marka profesjonalnych kosmetyków do włosów produkowanych na Tajwanie przy udziale laboratoriów z USA. Kosmetyki są produkowane od ponad 30 lat i sprzedawane w ponad 60 krajach na całym świecie.




Chihtsai oznacza połączenie starej chińskiej tradycji z najnowocześniejszymi osiągnięciami biotechnologii.
Chih -to legendarna roślina o silnym działaniu przeciwstarzeniowym .
Tsai - to połysk, blask, kolor

A tak wyglądają produkty, które otrzymałam :


*  2 * 5 ml odżywka RD SH , krem proteinowo - jedwabny
*  2 * 5ml odżywka oliwkowa bez spłukiwania do włosów przegrzanych i wysuszonych
*  4 * 15 ml odżywka no 7 : włosy po zabiegach chemicznych, przywraca naturalne pH
*  3 * 15 ml szampon nr 5 - włosy zniszczone, farbowane, suche, po zabiegach
*  2 * 15 ml szampon nr 3 - do włosów z łupieżem, swędząca skóra głowy.

Kolejną firmą, jaka nawiązała ze mną współpracę jest crafterie , która znana jest z naturalnych produktów do ciała i innych.


Od Crafterie otrzymałam mydełko o zapachu grejpfruta , które sama wybrałam :) Możecie bliżej się mu przyjrzeć tutaj .

piękne opakowanie !


Zabieram się niedługo do testowania tych rzeczy, mam nadzieję, że się sprawdzą !
pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą dlatego chętnie przeczytam recenzje produktów :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szalenie ciekawa tych produktów do włosów, czekam na recenzje!

    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem totalną włosomaniaczką, więc zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. To mydełko jest od piątku również w moim posiadaniu, zapach niesamowity! :)
    Pozdrawiam!

    Patrycja
    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry, że zawracam głowę, ale mogę prosić o zdjęcie składu jak będziesz pisała recenzje?
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania jasne , składy się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. testowałam kosmetyki tych firm i przyznam szczerze, że byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy Kochana :) Szkoda,że z chihtsai to niepełnowymiarowe produkty, ale widze że sporo tych próbek więc może dasz rade opisać działanie kosmetyków.
    Te mydełko od Crafterie wygląda naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego mydełka : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. tak świetne mydełko, i gratulacje **
    Dodaje

    OdpowiedzUsuń
  11. Również jestem zainteresowana tymi kosmetykami do włosów, więc czekam na recenzję :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...