sobota, 5 listopada 2011

3 nowości z drogerii JASMIN

Cześć dziewczyny! Dziś chciałabym napisać krótki post o 3 rzeczach, które zakupiłam w nowo otwartej (w Warszawie) galerii JASMIN . Pierwszy raz w niej byłam tydzień temu, i od razu spodobały mi się szafy z kolorówką , gdzie możemy pobuszować i kupić fajne produkty za przystępne ceny.




Róż do policzków Diadem - pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Jego numer to 01. Jest to róż zamknięty w fajnym, plastikowym pudełeczku, dość jasny, z delikatnymi drobinkami .


MIYO odżywka do rzęs - również mój debiut z tą firmą. Potrzebowałam takiego produktu, ponieważ tego żelu będę również używać do brwi , aby `zachować` podczas dnia ich kształt.

Essence Stay All Day kremowy cień do powiek - jego kolor to 06 Rock Chic. Ma bardzo intensywny kolor, idealny do wieczornego makijażu. Nie wiem, czy przez jego konsystencję będę potrafiła dobrze się z nim obchodzić, zobaczymy.





Tak więc to 3 moje małe nowości :)
P.S. Chciałabym się pochwalić, że wygrałam wspaniałe rozdanie u Matleeny, z którego bardzo się cieszę i nie mogę doczekać. Niedługo też wam pokażę kolejną paletkę ze Sleeka i nowy pędzel :)
pozdrawiam




9 komentarzy:

  1. Ja nawet nie znam takiej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, szkoda że nie ma tej drogerii u mnie:( a może to i lepiej :D czekam na kolejne recenzje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cień do powiek bardzo mi się podoba, już widze go w makijażu w zielonych i brązowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych cieni w kremie. Musze kiedyś taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się jakaś odżywka do rzęs ;)

    Gratuluję :)

    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta odzywka do rzes rządzi!<3
    Obserwuję,liczę na rewanż;)
    Patrycja;3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...