poniedziałek, 28 listopada 2011

Małe zakupy w Naturze

Cześć! Zapomniałam pokazać wam moje małe nowości, jakie zakupiłam (i dwie, jakie dostałam) w drogerii Natura. Ogromnie żałuję, że nie ma jej w moim mieście , dlatego rzadko mam okazję upolować coś np. z Essence, czy Kobo. Niestety, gdy w niej byłam nie natrafiłam jeszcze na wampirzą limitkę :<



Na zdjęciu :

*  hydrożelowe płatki kolagenowe pod oczy - tak, wiem wiem są 35+ (a mi do tego wieku daleko), ALE ja używam je w sytuacjach , gdy moja skóra (pod oczami) jest w kiepskim stanie. Przed użyciem wkładam je na 10 minut do lodówki. Bardzo je lubię i polecam!
*  Gel Eyeliner Essence - o numerze 01. Dużo o nim słyszałam, więc postanowiłam go kupić. Bardzo ładny, głęboki kolor! Jak na razie dostrzegam same plusy, zobaczymy jak będzie przy dalszym stosowaniu.
*  Trio my Secret 315 Walkat Sunset - miałam podobne trio z Rimmela, do którego mam jakiś sentyment, i chyba dlatego kupiłam te :) Kolorki są  fajne, razem ładnie się prezentują.
*  Zestaw do stylizacji brwi Essence - zakupiłam go , ponieważ jest to fajne , małe pudełeczko ze śmiesznym pędzelkiem, idealne do kosmetyczki. Nie używam dołączonych do zestawu szablonów, bo wydają mi się nie praktyczne.



Te dwa produkty dostałam :
* pachnące konfetti mydlane do relaksujących kąpieli - śliczne różyczki w fajnym opakowaniu w kształcie serca, myślę że umilą każdą kąpiel :)
* kredka do oczu my Secret - w kolorze Blueberry - bardzo ładny fiolet, zobaczymy, jak się spisze :)

to dziś na tyle, pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Ja sobie nie wyobrażam braku Natury w moim mieście - współczuję! ;) A zakupy świetne, sama zwłaszcza lubię liner z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie dobre te kolagenowe płatki? poczytam o nich jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marciamadness - no niestety, za to (nie wiem po co) mam aż 3 Rossmanny :< gdyby tak jeden zamienić na Naturę!
    Kamyczek - u mnie one się sprawdzają, redukują opuchliznę, skóra odżywa i lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw do brwi jest super, a liner mam zielony i też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. te konfetti mydlane ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te płatki pod oczy, ale jeszcze nie używałam :)
    Śliczne różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo kupiłaś zestaw do brwi? Jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzję gel linera z essence:-)proszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Candy P. używam go dopiero kilka dni, jak na razie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na rozdanie:
    http://hellolexi.blogspot.com/2011/11/pierwsze-rozdanie-start.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za tymi płatkami pod oczy
    za to lubię te z Prestige
    ale i tak uwielbiam maskę hydrożelową na oczy z Sephory
    bajka
    nakładam ją i odpływam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten eyeliner i zestaw do brwi i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda to konfetti mydlane :))
    P.S. Pomadka jest w kolorze ciemno-brązowym - jak będe pisac jej recenzje to zamieszczę wiecej zdjeć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...