wtorek, 22 listopada 2011

Mydełko od Crafterie

Cześć ! Dziś chciałabym napisać kilka słów , o mydełku które dostałam jakiś czas temu od Crafterie do przetestowania.


O firmie :


Wszystkie kosmetyki naturalne marki Crafterie wykonywane są w manufakturze sposobem ręcznym, bez użycia żadnej technologii produkcji, która stosowana jest powszechnie w zakładach chemicznych. Zawierają najwyższej jakości składniki naturalne oraz cenne olejki eteryczne. Są wolne od syntetycznych środków konserwujących, petrochemii, środków pianotwórczych, parabenów, aluminium i innych substancji z "Czarnej listy syntetyków". Nie są testowane na zwięrzętach. Przebadane dermatologicznie.

Jeżeli chcesz skutecznie oczyścić, nawilżyć i ujędrnić skrórę nasze produkty to doskonały wybór. W swojej ofercie mamy obecnie Naturalne Mydła Shea, Balsamy do ciała i rąk oraz Puszyste Musy do Ciała. Eleganckie opakowania będą przykuwać wzrok i stanowić wspaniałą dekorację każdej łazienki.

A teraz przedstawiam wam mydełko, które dostałam :



Ja wybrałam sobie zapach grejpfruta. ( mydełko możecie kupić tutaj ). Jego masa wynosi 110 g, więc jest ono dość spore. Pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę jest oczywiście zapach. Tutaj mam mieszane uczucia - nie jest on typowo grejpfrutowy, dla mnie za słabo po prostu pachnie. Jest to mydło naturalne, może więc dlatego ten zapach nie jest zbyt intensywny. Po umyciu nie utrzymuje się on na skórze. Kolejną rzeczą jest oczyszczanie skóry - dawno nie używałam mydeł w kostce, dlatego też od razu zauważyłam różnicę. Oczyszcza ciało dobrze, myślę że nawet lepiej niż przeciętny żel pod prysznic i tu u mnie procentuje. Nie pieni się zbyt mocno , co dla niektórych może być minusem, dla mnie to nie ma zbyt dużego znaczenia. Tą kwestię powinien spełniać płyn do kąpieli :) Ogólnie uważam że to mydełko, jako iż jest naturalne , jest warte wypróbowania , możecie też wybrać inny zapach , który wam przypadnie do gustu.






Na zdjęciu (po powiększeniu) możecie przeczytać skład mydełka :)






Dziękuję firmie Crafterie za współpracę . Moja opinia jest rzetelna i nie narzucona przez nikogo.
pozdrawiam ! :)

4 komentarze:

  1. Fajnie gdyby miało mocniejszy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełka w kostce to zabawa zupełnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. great great great blog!

    check out mine if u have not yet :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...