poniedziałek, 14 listopada 2011

Odżywki do włosów od Chihtsai

Cześć ! Jakiś czas temu pisałam na blogu o nawiązaniu współpracy z firmą Chihtsai i pokazałam rzeczy, które od nich otrzymałam. Dziś myślę, że mogę już zrecenzować dwie odżywki, które mam po 2 tubki z każdego rodzaju ( jedna tubka - 5ml). Nie są to produkty pełnowymiarowe, ale moim zdaniem wydajne! Tak więc przyjrzyjmy im się bliżej :)

 Na pierwszy ogień idzie odżywka oliwkowa bez spłukiwania do włosów przegrzanych i wysuszonych. Jej główne składniki to : jedwab, proteina oliwkowa, rozmaryn. Właściwości : zapobiega przegrzaniu włosów, regeneruje końcówki włosów, nawilża włókna włosów. Czy Ja się z tym zgadzam? Nie za bardzo potrafię stwierdzić, czy zapobiega przegrzaniu włosów, moje zawsze miały z tym problem i chyba tak zostanie :< Co do nawilżenia i regeneracji - jestem na tak! Na prawdę niewielka ilość tego produktu pozwala na rozprowadzenie go na włosach, i co za tym idzie - widocznych efektach. Rzeczywiście, moje końcówki wyglądają lepiej , są bardziej lśniące i odżywione. A do tego dochodzi bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się długo na włosach. Plusem jest także to, że jest to odżywka bez spłukiwania - czyli nie tracimy naszego cennego czasu :)
 
 Drugą odżywką jest SH-RD krem proteinowo-jedwabny. Główne składniki : proteiny, jedwab, rozmaryn, D-panthenol, aminokwasy. Zapewnia nam ochronę przed szkodliwymi czynnikami środowiska, nawilża, nadaje objętości i połysk. Do włosów zniszczonych i farbowanych, do rozdwajających się końcówek. Ten produkt ma bardzo podobną konsystencję do poprzedniczki (również ich zapachy są zbliżone). Tego produktu używam głownie na końcówki i dolne partie włosów. Moim zdaniem działa podobnie, ładnie nawilża włosy, nadaje im połysk i lekkość. Nie obciąża ich, ale także nie zauważyłam nadania objętości (może dlatego że nie stosuję na całą długość). Kolejny dobry produkt od tej firmy, który miło mnie zaskoczył. Moje włosy są zadowolone z tej współpracy i potwierdzeniem tego jest ich lepszy stan :)





Skład SH-RD : Water, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Polysorbate, Silk Protein Complex, Sorbitan Stearate, Sunflower Oil, Rosemary, D-Panthenol, Popylene, Glycol, Fragrance.

Skład odżywki oliwkowej :Delonized Water, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chlorade, Polysorbate, Silk Protein, Sorbitan Stearate, Olive Oil, Rosemary, D-Panthenol, Propylene Glycol, Polysiloxanes, Mica, DMDMHydantoin, Fragrance.


Tak wygląda w czystej postaci :)
(SH-RD, oliwkowy jest prawie identyczny)
gęsty, o perlistym kolorze.

Przy powiększeniu możecie
przeczytać skład itp.

 To dziś na tyle, pozdrawiam gorąco :)

5 komentarzy:

  1. pierwszy raz się spotykam z tą firmą, nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam z nimi do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że masz podobną opinię, ja też dzisiaj pisałam o 2 produktach tej firmy, odzywka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych odżywkach, ale recenzja jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również słyszę o nich pierwszy raz :) Ciągle szukam czegoś co poprawiłoby kondycję, wygląd itd. włosów, mam jakiegoś bzika na tym punkcie :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...