czwartek, 10 listopada 2011

Rossmannowe zdobycze

Cześć ! Dziś wybrałam się do jednej z najpopularniejszych drogerii - czyli do Rossmanna , w którym w moje ręce wpadło kilka rzeczy i z których mam nadzieję będę zadowolona. Po drodze zajrzałam jeszcze do jednego sklepu, w którym w końcu kupiłam korektor  i mały lakier do włosów , w sam raz do damskiej torebki :)



Żel-krem do mycia twarzy Nivea - mój żel `Biedronkowy` jest już na wykończeniu, więc postanowiłam spróbować czegoś innego. Zdecydowałam się na ten, gdyż przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej - a niestety przez obecną pogodę mam spory problem z suchymi skórkami , które po nałożeniu podkładu wyglądają kiepsko. Mam nadzieję, że ten produkt nie wysuszy mojej skóry  jeszcze bardziej.



Gumki do włosów For Your Beauty - nic specjalnego, bardzo fajny pakiet o ładnych kolorach :)



Gąbeczka owalna do twarzy - to już moja druga gąbka, z której jestem zadowolona. Pomaga mi przy oczyszczaniu twarzy, usuwaniu maseczki i demakijażu. Jest delikatna i bardzo mi przypadła do gustu.



Maseczka Perfecta do suchej skóry - kolejny produkt w którym pokładam nadzieję do walki z suchymi skórkami. Jak do tej pory nigdy maseczki z Perfecty nie spowodowały niczego złego na mojej twarzy, są delikatne i bardzo ładnie pachną :)


A o to moje dzisiejsze odkrycie - plastikowe opakowania , które są podajże nowością w Rossmannie. Kupiłam jedną 100ml buteleczkę i dwa mniejsze słoiczki na np. sypki puder czy róż , a nawet krem na krótki wyjazd. Bardzo mi się spodobały, są lekkie i poręczne. Może jeszcze za jakiś czas dokupię.


 Bell Multi Mineral korektor w płynie - moja ulubiona forma korektorów , bardzo podobny do tego z Essence, o którym kiedyś pisałam na moim blogu. Ciekawa jestem czy będzie dobry, słyszałam o nim kilka pozytywnych opinii.
Zakupiłam go w miejscowej drogerii za 8 zł.







Lakier do włosów Joanna -  65 ml lakier, który mieści się do torebki jest idealnym rozwiązaniem, np na weekendowe wyjazdy na zjazdy do szkoły. Ten ma piękny zapach, poza tym zawiera filtry UV, i nie skleja włosów. Ja dałam za niego 5,50 zł i myślę, że cena jak najbardziej ok.







To dziś na tyle , pozdrawiam serdecznie :)


13 komentarzy:

  1. daj znać jak będzie sprawować się krem żel bo też mam suchą skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, a ja się tyle oszukałam tych plastikowych pojemniczków po całym mieście a tu się okazuje, że wystarczyło pójść do rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też by mi się przydały takie plastikowe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak ten korektor z Bell, czy zakrywa np worki pod oczami i ile sie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te opakowania to świetne rozwiązanie,gabeczke tez mam i lubię:-)
    P.s weryfikacja obrazkowa,az sie prosi o wyłaczenie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego korektora z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, chyba już ją wyłączyłam, przepraszam za utrudnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój płaszczyk już chodzony na całego :) widzę, że fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten korektor z bell jest świetny :)
    Ooo a tych podróżnych opakowań nie widziałam będąc wczoraj w rossmannie- super, że je pokazałaś, bo właśnie takich potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. Invierno Beauty, weryfikacja obrazkowa nadal działa :(

    OdpowiedzUsuń
  11. korektor wydaje mi się najciekawszy!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą gąbeczke, tylko, że różowa ;)
    a te pudełeczka to świetny pomysł, na wyjazdy pakuję do nich krem i podkład;)

    zapraszam do mnie
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...