piątek, 25 listopada 2011

TAG: subiektywny przegląd przystojniaków

Cześć!
Ostatnio na blogach dziewczyn spotkałam się z TAGiem , który bardzo przypadł mi do gustu, i pomyślałam że ja też stworzę swoją `listę przystojniaków` , którzy spowodowali choć na chwilę przyspieszone bicie serca :)


Ian Somerhalder  - myślę, że ten aktor dla nikogo nie jest zaskoczeniem :) Często pojawia się w zestawieniach, u mnie też nie mogło go zabraknąć. Uwielbiam jego hipnotyzujące spojrzenie i szarmancki uśmiech. To jest mój numer 1 .



 Channing Tatum - mi znany z filmów m.in. `Step Up` i `Wciąż ją kocham`. Ma w sobie `to coś`, jest interesujący, przykuwa wzrok. A do tego ma fajne ciało :) Chyba nie tylko faceci są wzrokowcami !



 Chris Martin - lider Coldplay, o cudownym , ciepłym głosie. Może wielu z was się nie podobać, dla mnie jest to fajny facet, który swoim głosem przyciąga jak magnes. Wizualnie lubię też taki typ :)



 Iker Casillas - postanowiłam umieścić tutaj gwiazdę sportu, jaką jest niewątpliwie Iker. Bramkarz Realu Madryt, grający też od wielu lat w reprezentacji Hiszpanii. Wiele pewnie pamięta jego słynny pocałunek z narzeczoną - Sarą na wizji podczas MŚ w RPA :) Cudowny mężczyzna!




Jonathan Rhys Meyers
- teraz zrobi się trochę bardziej niegrzecznie :) Znany przede wszystkim z głównej roli w Dynastii Tudorów. Uwielbiam go za oczy! Są wspaniałe. Szkoda, że w życiu prywatnym nie radzi sobie zbyt dobrze, mam nadzieję, że podniesie się jak najszybciej i rozwinie swoją karierę.


Robbie Williams - muzyk, którzy przeszedł wzloty i upadki. Przez jednych kochany, przez innych nazywany ćpunem. Cieszę się, że wyszedł na prostą, ma wspaniałą żonę i znowu nagrywa z Take That (członkowie zespołu też są niczego sobie). Powtórzę się, ale u Niego również uwielbiam ...oczy! Nie wiem dlaczego, ale dla mnie to pierwsze, co mnie w pewien sposób przyciąga i interesuje.



Adam Levine
- to ostatni przystojniak z mojej listy (kolejność przypadkowa, oprócz Iana!). Wokalista Maroon 5. Podobnie jak w przypadku poprzednich - uwielbiam jego głos i .. oczy :) Ma również pięknie wyrzeźbione ciało. Moves like Jagger!


A jakie są wasze typy ? :)
pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Adam Levine - też myślałam go o dodaniu do swojej listy w tagu, ale jednak przegrał z innymi przystojniakami ;) Choć rzeczywiście uważam, że on także jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisałam sobie na listę produktów , dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj, same ciacha! :D
    Z tą paletką Bad Girl już tak jest, że niebieskie cienie robią strasznie dużo brudu... Ale myślę, że jak poćwiczysz, to spokojnie uda Ci się ją okiełznać ;) Ja właśnie mam problem z tymi granatami, reszta cieni nie brudzi mi policzków... Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z Torresem?

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, jak mogłam zapomnieć o Torresie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 26 lat i jestem zakochana w Ianie jak nastolatka:) a może jakiś Polak? Mi podoba się Antoni Pawlicki i Filip Bobek, choć ten ostatni trochę za bardzo wymuskany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Antoni Pawlicki również ma coś w sobie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...