sobota, 31 grudnia 2011

Grudniowe nowości : )

Cześć! Dość długo mnie tu nie było, ale niestety nie mogłam wcześniej dodać posta, ponieważ przez kilka dni nie było mnie w domu, ale już jestem i pokażę wam kilka rzeczy, które znalazły się pod choinką a także takie, które ostatnio sama kupiłam.


 Czekałam i się doczekałam :) Philips HP8665 czyli obrotowa szczotka z naturalnym włosiem, z dwiema wymiennymi końcówkami . Na razie ją rozpracowuję , nie miałam okazji jeszcze poznać jej wszystkich możliwości , mam nadzieję, że się sprawdzi ! :)




Czas na Avon - choinka - płyn do kąpieli o zapachu jabłka , który dobrze mi się kojarzy, szkoda że dość słabo go czuć podczas kąpieli, ale mimo wszystko podczas kąpieli gapiłam się na tą butelkę i nie mogłam oderwać od niej wzroku :)
Obok leży rozświetlacz do twarzy - nowość w Avonie, u mnie również. Mała tubka, nie mam pojęcia na ile mi jej wystarczy. Może dziś go wypróbuję do makijażu na wieczór :>


Rozświetlający balsam do ciała , który zapachem przypomina mi arbuza . Jego pojemność to 200 ml, użyłam go na razie raz, szybko się wchłania, ale nie utrzymuje efektu nawilżenia na długo.

Kolczyki - 6 par - w katalogu wyglądały super, na żywo już trochę gorzej, ale mimo wszystko zamierzam je nosić , fajne do codziennych stylizacji.




Kubek w kwiaty i naturalne mydełko z motywem choinek to również prezent, który dostałam na święta. Uwielbiam kubki, a szczególnie te, które przywożę z nowo poznanych miejsc.
Mydełko jeszcze leży zapakowane, pachnie dość delikatnie, zobaczymy jak sprawdzi się w połączeniu z wodą. 



Dwa małe cuda, czyli babeczki do kąpieli, które można zamówić ze strony paatal.pl . Wyglądają świetne i mają dość intensywny zapach. Urzekły mnie, na pewno do nich powrócę :)




Dwa produkty (które zakupiłam jako komplet) z La Roche - Posay. Dłuuuugo zbierałam się do kupna Effaclar K , i w końcu się udało. Przy kasie okazało się, że za oba produkty zapłacę niespełna 37 zł! Lepszej promocji wymarzyć sobie nie mogłam. Teraz zaczynam nową kurację z tymi produktami, mam nadzieję, że pomogą na moje `zapchane` czoło i brodę, które spędzają mi sen z powiek.



Lakiery :
Wibo Express growth - nr 163 - ostatni tydzień noszę go na paznokciach i spisuje  się bardzo dobrze. Fajny, bezpretensjonalny kolor, który połyskuje na perłowo.
Miss Sporty nr 15 - wieczorowy ulubieniec! Ciemny fiolet, bez drobinek, a jedna warstwa już wygląda super. Myślę że na karnawał jest idealny :)



Pomadka do ust Bebe uniwersalna - kupiłam ją dwa dni temu w Superpharm , ponieważ zapomniałam swoich zabrać z domu. Tania pomadka, ogólnie dostępna.



By dziubeka na rękę - kilka ładnych chwil zastanawiałam się którą wybrać, i padło na paryski motyw.  Mają ogromny wybór, piękne rzeczy , różne kolory i na pewno powrócę na to stoisko z tymi perełkami :)



Antyperspirant w kulce La Roche - Posay - godny następca po Vichy. Nie uczula, nie podrażnia, nie zostawia białych plam i dobrze chroni skórę . Dla mnie świetny produkt, ale kupuję go tylko w promocji, bo cena regularna jak dla mnie za kulkę dość wysoka.
Head&shoulders - szampon do wrażliwej skóry głowy - zawsze mam `w pogotowiu` produkt tej firmy, gdyż on niweluje wszystkie niespodzianki , jakie czasem mogą mnie spotkać. Stosuję go zapobiegawczo raz w tygodniu, a na co dzień ziaja :)


I wczorajszy zakup, czyli farby do włosów Joanny w kolorze Kasztanowy Brąz. Pierwszy raz mam farbę tej firmy, ale słyszałam, że nie traci szybko koloru. W przeciągu tygodnia postaram się z niej skorzystać i mam nadzieję, że po użyciu nie będę wstydziła się wyjść z domu. Jedna farba kosztuje 7,99 - więc cena przyzwoita :)






I to dziś na tyle, zaraz idę na małe zakupy na wieczór :)

Życzę wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

24 komentarze:

  1. ładne te kolczyki z Avonu:)
    a babeczki do kąpieli wyglądają pysznie:d

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zakupy;)
    śliczny kubek i babeczki do kąpieli
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. babeczki do kąpieli wyglądają tak, że miałabym je ochotę schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak te babeczki wyglądają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn do kąpieli z Avonu ma naprawdę fajny zapach, i rzeczywiście szkoda, że czuć go tylko na początku. No i te babeczki... *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki, ah ...
    Też mam ten płyn, zapach jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa! babeczki! :D
    szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. La Roche - Posay fajna promocja ci się strafiła
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za taki sam zestaw z La Roche - Posay zapłaciłam 49zł, więc fajnie, że trafiłaś na jeszcze większą promocje :)
    szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile nowosci:-) Te babeczki wygladają słodko,zjadłabym je! Wszystkiego najlepszego Kochana w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty :) uwielbiam takie kosmetyki :D
    zapraszam na mojego bloga, możemy obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ok obserwuje tez :)
    na ile dni wtedy utrzymuje sie gladka skora jak uzywa sie kremu? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój maraton 18stkowy zaczyna się już 14ego stycznia, ale i tak wiem, że ja i moje ciało po kilku pierwszych wypadach będziemy mieli już dość ;)
    Kurcze, dzięki Twojemu wpisowi odnalazłam w tym "internetowym świecie" sklep paatal.pl i jestem zachwycona niskimi cenami dobrych marek :) Na pewno zobaczą mnie tam wkrótce jako klientkę ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałaby mi się taka obrotowa szczotka. Może w tym roku sobie ją wreszcie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe propozycje :)
    obserwuje i zapraszam do nas :
    http://shoeshigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie urocze babeczki do kąpieli! fajna sprawa nawet jako dodatek do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. babeczk ido kąpieli wygrały! Są boskie :) chciałabym takie, moze sobie zamówię. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty! Najbardziej podobają mi się babeczki do kąpieli, chyba je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jelsi chcesz moge ci go kupic i wysłac :) u mnei ejst ich duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo możliwe, takich podobnych zegarkow jest duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Babeczki do kąpieli są cudne! Mam sklep paatal w swoim mieście i z takich rzeczy mają same cudeńka :)
    Oczywiście zaopatrzyłam się pare, ale jakoś żal mi ich zużyć do kąpieli hehe, są takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobnego philipsa, także z końcówkami i osobiście jestem z niego zadowolona;) a babeczki do kąpieli śliczne, aż żasl je wykorzystywać ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...