środa, 21 grudnia 2011

Mój nowy SOWI nabytek :)

< A raczej prezent od mojej mamy :) >

Cześć dziewczyny, dziś krótki post, w którym chciałabym wam pokazać przeurocze sówki - kolczyki, które kupiła mi moja mama w Orsay podczas ostatnich zakupów. Wiele dziewczyn pokazuje sowy w wydaniu zawieszek, broszek i właśnie kolczyków - a ten trend bardzo mi przypadł do gustu , dlatego też i ja ich zapragnęłam  :) Myślę, że będą błyszczeć na moich uszach podczas zbliżających się (wielkimi krokami) świąt.




A wam jak podobają się takie sowy?

pozdrawiam gorąco w te chłodne dni :)

32 komentarze:

  1. Nie wiem czemu, ale na sowy swego czasu był wielki szał, mnie tam jakoś nie urzekły. I wolę chyba jednak wkręty, ale kolczyki same w sobie mają to coś.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sama mam kolczyki w kształcie sówek :) ale moje są ogromne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo koniecznie pokaż je na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Serdecznie zapraszam Cię na mój blog o modzie, kosmetykach i wiele więcej! ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    Przepiękne sowy, chętnie bym sobie sprawiła coś z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :)
    http://anitk4.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawe fajne. Mnie też ten trend przypadł do gustu. Ale czy te sówki nie są za ciężki jak na ucho ? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylelikeyou - te kolczyki wbrew pozorom są lekkie, nie czuć żadnego `ciężaru` :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna sowa :) uwielbiam motyw sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te sówki :) Uwielbiam ten motyw

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog:)
    cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, czy nie chciałabyś odsprzedac tych kolczyków?:) kupiłam sobie takie same ale jednego zgubiłam:( a poprostu muszę je mieć... szukam wszędzie ale juz nigdzie nie mogę znaleźć...:(
    jeśli byś się zdecydowała to czekam:) agnes_90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. HEJ:)
    Wciąż czekam na jakiś odzew od Ciebie w sprawie tych kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie zauważyłam komentarza :)
      Ja te sówki dostałam w prezencie. Myślę, że na pewno znajdziesz takie sówki w jakiejś sieciówce, może Accessorize albo Six ? :>
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Niestety albo ich nie ma albo poprostu ja nie umiem szukać... ale chyba raczej to pierwsze bo szukałam już naprawdę wszędzie... i nawet na całym allegro nie ma... jedynie w całym internecie "wpadły mi w ręce" tutaj u Ciebie... wszędzie pełno sówek ale akurat tych, których szuakm nie ma... ehh.. właśnie rozumiem, że prezent to prezent, ale zapytać mi nie zaszkodziło, kto pyta nie bładzi..:)
    Jakbyś jednak jeszcze się zdecydowała to pisz - będe bardzo szczęślilwa, bardzo ich potrzebuję. z góry dziękuję.:) i POZDRAWIAM
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle to też chciałam przeprosić, że tak zawracam głowe, być może niepotrzebnie... ale uwierz, że po kilku dniach poszukiwań w skepach i przeczesaniu internetu, jak tylko zobaczyłam ich zdjęcie u Ciebie na blogu, to poprostu nie mogłam nie zapytać, stałaś się ostatnią deską ratunku w mojej nadzieji na to, że mogę je mieć... ale ja oczywiście rozumiem, że są one prezentem i pewnie wcale nie chcesz się ich pozbywać...:)
    Jednak, tak jak wyżej wspomniałam - gdyby jednak nie były dla Ciebie aż tak ważne jak dla mnie, to czekam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.:)
    Nie zmieniłaś może zdania co do sprzedaży tych sówek ?:) Bo ja nadal szukam i znaleźć nie mogę...a może Tobie się już "znudziły" :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) A Ja nadal je noszę i jak na razie się nie pozbywam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale gdyby kiedyś Cię naszła ochota na pozbycie się ich to daj znać ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Invierno Beauty nie chcesz może odsprzedać tych sówek ?:>

    OdpowiedzUsuń
  18. nadal je nosisz ?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...