niedziela, 18 grudnia 2011

Moje świąteczne świece

Cześć! Na samym początku chciałabym wam serdecznie podziękować za przemiłe komentarze pod ostatnim wpisem, w którym umieściłam makijaż. Cieszę się, że czasem uda mi się coś zmalować, czym mogę się z wami podzielić  :)
A dziś post mniej kosmetyczny, a bardziej świąteczny. Chciałabym wam pokazać kilka moich świec, świeczek - jak kto woli, które zakupiłam z myślą o nadaniu mojemu pokojowi wyjątkowego nastroju :)






 Tak wyglądają moje
świeczki - złote, niebieskie, o zapachu wanilii, a także na dole po lewej podgrzewacz zrobiony ze szklanki i złoto-srebrnego paska, który bardzo fajne prezentuje się na półce :)






















A Wy również lubicie kupować świece do mieszkania i tworzyć taki ciepły, fajny nastrój?
pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. non stop coś święcę uwielbiam świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze:)
    ja mam pare, ale zeby az tak to nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz może gdzieś niedaleko siebie sklep pepco? tam jest peeełno cudownych świeczek *.* (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypa - tak, mam pepco w swoim mieście, i nawet dziś tam zajrzałam, w celu kupienia małych bombeczek do świątecznego stroiku :) Ten srebrny podgrzewacz jest właśnie z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne świeczuszki:) ja też uwielbiam świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakbym mogła to bym się wkoło obstawiła świeczkami, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam świeczka! ;) A szczególnie palic je ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. W biedronce są teraz świeczki o kształcie płatku śniegu oraz innych fajnych kształtach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylelikeyou - dziś byłam w `mojej` Biedronce i jeszcze ich tutaj nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świeczki o każdej porze roku :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo tych świec:)
    osobiście najbardziej lubię te zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham świece, świeczki, świeczniki... :D
    Zwłaszcza wieczorem kiedy jest ciemno a pokój rozświetlają małe płomienie ^^
    I właśnie spojrzałam na poprzednią notkę, makijaż na prawdę śliczny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś tu był w Rossmanie;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapalona świeca jest magiczna, uwielbiam i się obstawiam kiedy tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świeczki, nadają takiego klimatu...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się przeraziłam jak zobaczyłam ten kolor w domu, ale po rozsmarowaniu w ogole go nie widać na twarzy i wcale się nie odznacza :) bo ja do śniadych karnacji też nie należę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. świeczki cudowne :) szczególnie podoba mi się ostatnia :) ja bardzo lubię kupować je do domu i zapalać kiedy zapada zmrok :) szczególnie te zapachowe mmm :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...