środa, 7 grudnia 2011

Paletka Sleek Bad Girl

Cześć! Dziś chciałabym wam przedstawić moją 3 (!) paletkę Sleek - a mianowicie Bad Girl. Uwielbiam granaty na oczach, dlatego też z chęcią ją zamówiłam i oto jest :)

 
Jak zawsze w środku poręcznego pudełka z dużym lusterkiem znajdujemy 12 pięknych cieni. Jak widzicie już musiałam umaczać w granacie pędzelek i sprawdzić pigmentację - która mnie nie zawiodła :) Jedynie co mnie martwi po dwóch użyciach to osypywanie się. Niestety muszę nabrać przy nich wprawy, bo po pierwszym podejściu wyglądałam, jakbym sobie podbiła oczy :) Dlatego ostrożnie, pomału muszę dojść do wprawy , aby paletka nie nudziła się na półce :)



Jak wam się podoba ta paletka ?
pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że pozytywnie :)
    Co do paletki BG, bardzo mi się podoba i przez długi czas pragnęłam ją mieć, ale jak później stwierdziłam była dla mnie niepraktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ! moja ulubiona kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory super ale nie często robię sobie takie ciemne makijaże dlatego nie pokusiłam się, mam parę cieni ciemnych z Inglota i mało używane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusiła mnie ta paletka,ale zrezygnowałam,gdyz chyba nie używałabym jej czesto,choc kolory sa fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ta paletka się podoba, ojj straaasznie. Ale jak dla mnie to za dużo ciemnych odcieni w niej więc nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nie próbowałam nic ze sleeka, ale tez jakoś specjalnie mnie nie ciągnie do niego :) nie wiem czemu, chociaz kolorki ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam kilka paletek ze Sleeka. Tej akurat nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kolorystyka,bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ją i jest świetna! kolory są piękne :)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...