piątek, 9 grudnia 2011

Pędzel Hakuro H54

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać pędzel, który idealnie współgra z podkładem Revlon Color Stay. Jest to Hakuro H54, który odkryłam nie dawno, a słyszałam już o nim kilka miesięcy wstecz... i tak postanowiłam go zamówić na allegro , żeby go sprawdzić.


 Kolory (włosia) na zdjęciach są trochę przekłamane, ze względu na kiepskie światło, ale mam nadzieję, że nie jest najgorzej. 
 
Włosie tego pędzla jest syntetyczne, nie uczula i jest bardzo miłe w dotyku. Czasem są problemy z pędzlami, które są niezbyt przyjemne w użytkowaniu, ten jest naprawdę fajny. Jego trzonek wykonany jest z naturalnego drewna. Zależało mi , aby pędzel ten nie pozostawiał smug na twarzy, dobrze rozprowadzał podkład i był po prostu dobrej jakości. Jak na razie spisuje się idealnie i wszystkie te warunki spełnia. Ma zbite włosie, które po umyciu nie zmienia swojego kształtu. Dla mnie to strzał `w dziesiątkę` , mam nadzieję, że posłuży mi długo. Zastanawiam się również nad innymi pędzlami Hakuro, bo ten jest moim pierwszym z tej firmy .



A wy używacie pędzli Hakuro, jak się spisują ?
pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. nie używałam zadnego Hakuro, podkład nakładam języczkowym z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez bardzo długi czas używałam tego pędzla właśnie do nakładania ColorStay'a. Później przerzuciłam się inny pędzelek, też z Hakuro. Ta kulka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie korzystałam jeszcze z pędzli Hakuro. podkład nakładam pędzlem języczkowym z Sephory i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabryczny pewnie będzie dużo dłużej w remoncie niż planują. Zawsze tak wychodzi..
    Gdyby nie to, że wygrałam zestaw pędzli to skusiłabym się na kilka hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful blush!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ma w planach na święta w prezencie sprawić sobie pędzelki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz częściej słyszę o tych pędzlach, a żadnego jeszcze nie mam w kolekcji. ;)

    a Lirene za ciemne? Ten co ja mam jest naprawdę jasny, wręcz blady. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka pędzli Hakuro i jestem z nich na prawdę zadowolona! Kabuki H55-podobny do Twojego.
    H50S używam do nakładania podkładu-sprawdza się świetnie.
    I jeszcze moje pierwsze (i póki co jedyne) jajeczko-czyli H13- idelany do różu, bronzera i rozświetlacza. Są niedrogie, a dobre :D
    Aaaa i koniecznie zwróć uwagę na H74-od kiedy go mam nie wyobrażam sobie makijażu oka bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...