czwartek, 15 grudnia 2011

Sleekowy karnawałowy makijaż

Cześć! Do karnawału jeszcze trochę czasu zostało, ale myślę, że niektóre z was już o nim myślą , dlatego dziś naszło mnie na makijaż z użyciem dość klasycznych kolorów jakimi są odcienie srebra i szarości , które pasują do większości wieczorowych kreacji. Makijaż oka wykonałam w większości cieniami z paletki Sleek Bad Girl, którą pokazywałam wam kilka postów wstecz.


Produkty, jakie użyłam :
matujący krem do twarzy Pharmaceris T
*  podkład Stay Matte 103 True Ivory (próbka)
*  korektor Bell Multi Mineral 1
*  róż mozaikowy Essence 10
*  Bronzer Essence 01
*  cienie z paletki Sleek Bad Girl
*  tusz do rzęs  Wonder Lash Oriflame black
*  czarna kredka do oczu Avon
*  zestaw do stylizacji brwi Essence
*  pomadka Avon Pink Sunrise
*  błyszczyk Eveline 343




Jak wam podoba się efekt ?
pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. Bardzo stylowo, świetnie Ci w tym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś ładna:) makijaż też mi się podoba chociaż mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszło, pięknie wyglądasz, zdecydowanie wiecej takich postów! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż, a Tobie w nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, ale masz śliczną cerę. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze, są bardzo motywujące :)
    Madzialena - no niestety zdjęcia są lekko podretuszowane, bo mam trochę `wrogów` na twarzy, a nie chciałam was straszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś ładna ;0

    Informuje że otagowałam Cię więc jeśli nie odpowiedziałaś na tag-a a masz ochotę to zapraszam ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoto i srebro to teraz nr.1 . Makijaż jak najbardziej trafny. : ) Strasznie mi się podoba, bo nie jest zbyt wyzywający i mocny. : ) Takie lubię najbardziej. ; D

    Obserwuję i liczę na rewanż. : )

    http://pasiastespodniewkrate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt jest genialny! jestes taka sliczna,ze nawet bez makijazu moglabym miec Twoje zdjecie na scianie! a co do lakierow,to u mnie wydaje sie,ze jest ich sporo poniewaz nie koncza mi sie szybko,a ciagle kupuje cos nowego ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mademoiselle Zu - bardzo miło mi to słyszeć, tzn czytać :) jednak myślę, że bez makijażu nie byłoby najlepiej haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo, bardzo przyjemny makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest świetny. Nie przesadzony i na prawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, wyglądasz pięknie w tym makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny delikatny makijaż;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż i bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt piorunujący! :) Bardzo mi się podoba ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo końcowy efekt mi się podoba, taki dośc mocnawy, ale nie wulgarny, jak dla mnie bomba:) Dodałam Cie do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo ładna niczym laleczka!Wesołych świąt, obserwuję i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/ być może u mnie Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś :) kolory też fajnie dobrane jak na makijaż sylwestrowy, do wszystkich kreacji będą pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. łooooł mega mi się podoba, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! jesteś śliczna i robisz piękne makijaże. Tusz wygląda u Ciebie super! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...