czwartek, 22 grudnia 2011

TAG - 5 noworocznych kosmetycznych postanowień :)


Cześć dziewczyny!
 

Dziś przychodzę do was z (kolejnym) TAGiem, który nawiązuje do zbliżającego się Nowego Roku, a co za tym idzie do zmian i postanowień z nim związanych.





Zasady :

1
. Piszemy kto zaprosił nas do zabawy,
2. Podajemy 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które mamy zamiar zrealizować w nowym roku,
3. Zapraszamy do zabawy minimum 5 kolejnych bloggerek.


Tak więc do tej zabawy zostałam zaproszona przez Anitkę , której serdecznie dziękuję za pamięć :)

A teraz gwóźdź programu, czyli


NOWOROCZNE POSTANOWIENIA KOSMETYCZNE


1. Na pewno będę dalej sukcesywnie zaopatrywać się w pędzle do makijażu, które wykonują kawał dobrej roboty i nie wyobrażam sobie już bez nich życia :)
2. Trochę lepiej dbać o ciało , czyli - częściej wykonywać peelingi , a także używać regularnie balsamy i masełka do ciała.
3. Mam też zamiar z większą rozwagą kupować rzeczy, a nie pod pływem chwili (czy to możliwe?) i dotrzymywać słowa, że jeśli mam coś kupić i zbieram na to kasę, to nie w między czasie wydać ją na pierdoły.
4. Na pewno nadal będę walczyć z zaskórnikami, i nieszczęsnymi grudkami na moim czole, które już dość długo spędzają mi sen z powiek.
5. Na koniec zostawiam moje paznokcie - im również muszę poświęcić więcej uwagi, dbać o nie, moczyć w oliwce, i używać regularnie odżywek aby je wzmocnić, bo są dość słabe.


A jeśli chodzi o trzeci punkt, to wiem, że wiele z was ma już ten TAG na swoich blogach, dlatego jeśli chcecie, bierzcie udział w tej zabawie, zachęcam i zapraszam! :)


Trzymajcie się ,
jutro postaram się wam wrzucić jeszcze kilka świątecznych zdjęć :)
pozdrawiam!



12 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji zamierzonych celów:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! :)
    Niedługo też się biorę za ten Tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia:)
    też chyba muszę coś takiego zrobić żeby mieć na ''papierze'' obietnice :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne postanowienia, a nr 2 dotyczy także mnie :) życzę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze powodzenia w postanowieniach : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej hej u mnie 3 konkursy specjalnie na gwiazdkę, wpadaj do mnie maila zostawić :*** Całuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i również życzę wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuje się pod pędzlami i paznokciami :D o nie kupowaniu pod wpływem chwili nawet nie marzę...;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...