środa, 14 grudnia 2011

TAG Ready For Christmas !


Cześć!
Dziś kolejny TAG, tym razem świąteczny, który przypadł mi bardzo do gustu i myślę, że wam również się podoba :)  Już niedługo Boże Narodzenie, więc powoli trzeba się nastrajać!

1.Ulubiony świąteczny film? Tutaj nie będę oryginalna - `Kevin sam w domu` rządzi! Jest to klasyk, który niektórym mocno się przejadł, ja jednak mam sentyment. Lubię także `Grinch - świąt nie będzie`.

2.Ulubiony świąteczny kolor? Bardzo lubię złoto - u mnie występuje na bombkach i świecach, oraz czerwień i zieleń.

3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? Nie przypominam sobie świąt w piżamie :) Zawsze staram się przyszykować coś stosownego, żeby wyglądać i czuć się dobrze.

4.Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był? Moja mała chrześnica:)

5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? Zawsze w Wigilię. Ra gdy byłam mała rodzice postanowili, że prezent dostanę w Boże Narodzenie, jednak ja w noc wigilijną już siedziałam pod choinką :)

6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? Nie.

7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Lubię ten czas spędzać z rodziną, rozmawiać z nimi i cieszyć się ze spotkania. A także próbować to wszystko, co znajduje się na stole !


8.Jakieś świąteczne życzenia? Życzeń jest zawsze dużo... Chcę, aby nadchodzący rok był udany, aby moja rodzina była zdrowa i miała jak najmniej zmartwień.

9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Uwielbiam zapach świeżej choinki, a także ciast! A, i oczywiście mandarynki ... :)

10.Ulubione świąteczne jedzenie?  Bardzo lubię czerwony barszcz z uszkami, pierogi z kapustą i grzybami oraz śledziki w śmietanie z kukurydzą i ogórkiem konserwowym.



Dziewczyny, przekazuję wam ten TAG dalej, piszcie o swoich świątecznych marzeniach i smakach! :)

1 komentarz:

  1. no tak... mandarynki. jak mogłam zapomnieć o tym zapachu w moim TAGu ;) to przecież nieodłączny element świąt ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...