piątek, 23 grudnia 2011

A wokół czuć świąteczną atmosferę :)

Cześć! Rozszalałam się z postami, związanymi z nadchodzącymi świętami, ale w tym roku wyjątkowo na mnie działają i chciałabym pokazać wam co nie co .... :)





W końcu mogę wam pokazać część choinki , która jest już ubrana od wczoraj. Od kilka lat kupujemy żywą , lubię zapach lasu w święta!
Po lewo ciasto (zapomniałam polać tu jeszcze orzechową polewą), które robiłam również wczoraj - jest to pyszna szarlotka japońska z orzechami włoskimi, mielonym makiem i startymi jabłkami, pyszności!


Po prawo zdjęcie prosto z piekarnika :) Po raz pierwszy zrobiłam ciasteczka francuskie (pomysł zaciągnęłam z blogu Orlicy - możecie znaleźć go TU) i wyszły bardzo smacznie. Jako nadzienia użyłam drobno pokrojonych brzoskwiń z puszki, mniam!

I jest moja mistrzyni relaksu, która ostatnimi dniami rzadko opuszcza kuchnię,
a tu udało mi się zrobić jej zdjęcie pod narzutą :)


A na koniec chciałabym wam życzyć udanych, spokojnych i wesołych świąt, abyście spędziły je w gronie bliskich, no i Mikołaja, który sprawi wam wiele miłych niespodzianek ! :)
Do zobaczenia po świętach, pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Święta pełną parą jak widzę;) Ja jakaś niemrawa jestem i dobre kilka minut zastanawiałam się co to za cudeńsko siedzi takie opatulone na ostatnim zdjęciu;)Już wiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dopiero teraz powoli zaczynam się wkręcać w kloimat świąteczny, pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Psinka cudna :) Udanego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Dużo uśmiechu, siły i wytrwałości
    w dążeniu do celu, sukcesów w pracy, tylko słonecznych dni, przyjaźni, miłości i wielu buziaków, i aby ten Nowy Rok 2011 był dla Ciebie najlepszym !

    życzy: Kate :)
    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na święta zazwyczaj robię paszteciki z ciasta francuskiego a jako nadzień używam farszu z świątecznych pierogów ;)Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaja u ciebie czuć czuć !

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje ciasto przypomina mi z wierzchu moje ciasto bananowe :)) Aż mi się go zachciało teraz, ale to już by było zbyt wiele... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ^^

    Wesołych Świąt. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to ciasto musi być dobre :D yummy, ale ja to jestem łakomczuch, wszystko bym zjadła :P

    Choinka super :) też lubię żywe, ale ja mam co roku sztuczną, kilka lat temu kupiliśmy żywą i teraz rośnie w ogrodzie :)

    A Mistrzyni Relaksu jest słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne ;d uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co mój pies robi zawinięty w biały kocyk u Ciebie na blogu? he he mam identyczną suczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żywa choinka :).
    Ciasto mnie zaciekawiło :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niam , niam ciasta ;D

    pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za życzenia :)) Życzę samych szczęsliwych chwil w nadchodzącym roku i udanej zabawy sylwestrowej !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moim blogu pojawiło się rozdanie na które Cię zapraszam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...