czwartek, 19 stycznia 2012

Pielęgnacja włosów z Pilomax

Cześć :) Dziś zapukał do mnie listonosz z paczką od firmy Pilomax, z którą nawiązałam współpracę.

 Czym jest Pilomax ?

Kosmetyki  firmy PILOMAX zwane popularnie WAX-ami,  produkowane są w Wielkiej Brytanii i od 20 lat sprzedawane na polskim rynku.
Przeznaczone są do regeneracji  włosów zniszczonych inwazyjnymi zabiegami (suszenie gorącym powietrzem , prostowanie, farbowanie, trwała ondulacja itp.) oraz zanieczyszczeniami środowiska.
Ich receptura oparta na białku  rośliny Henna (Lawsonia Inermis) rozwiązuje problem zniszczonych włosów przez odbudowę zniszczonej keratyny białkiem henny. Seria jest opakowana w prosty i  tani sposób , żeby wartość opakowania nie była istotnym elementem ceny, a klient płacił  przede wszystkim  za wysokiej jakości  preparat.  Maski nie są pakowane dodatkowo w kartoniki, żeby nie nadwyrężać malejącej liczby lasów, szczególnie że taki  kartonik jest od razu wyrzucany do śmieci przez użytkownika kosmetyku.
Seria produkowana jest w Wielkiej Brytanii ze względu  na duże możliwości angielskiego producenta w pozyskiwaniu  najlepszych  substratów  oraz zaawansowane angielskie technologie w dziedzinie kosmetologii, co zapewnia najwyższą jakość produktów.


 Do testów otrzymałam :
* 3 saszetki regenerującej maski do włosów zniszczonych jasnych po 30 ml
* 3 saszetki szamponu do włosów głęboko oczyszczający po 30 ml
* 3 saszetki regenerującej maski do włosów i skóry głowy z aloesem po 30 ml



  * regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych 70g
  * odżywcza maska do włosów z aloesem 70g
  * nawilżająco-regenerująca maska do przetłuszczających się włosów 240g



Dziewczyny, a wy miałyście styczność kiedyś z produktami tej firmy? Niedługo zabieram się do testów :)
pozdrawiam :*


14 komentarzy:

  1. Też bym się ucieszyła z takiej paki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kosmetyki dostałaś, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako maniak pielęgnacji włosów jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  4. ja nie miałam, ale słyszałam o nich dużo dobrego, czekam na recenzję!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie testuję ich produkty, napisałam już pierwszą chwalebną recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nic z tej firmy, dlatego czekam na opinie.
    Gratuluje współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Można dużo ciekawych rzeczy dowiedzieć się o produktach.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie używam Wax z L'biotica i zastanawiam się, czy ten z Pilomax nie byłby lepszy. Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...