sobota, 21 stycznia 2012

SALE

Cześć :) Jak tam wasze zdobycze podczas trwających wyprzedaży ? Ja w tym roku nie zaszalałam, chociaż wpadło mi kilka rzeczy w ręce , i chciałabym wam w tym krótkim poście je pokazać .


 Buty typu `emu` - nie wszyscy je lubią, ja do tej pory również nie byłam do nich przekonana, ale w końcu się przełamałam. Zapłaciłam za nie podajże 46 zł - były przecenione z 99 zł w Mark&Spencer.
 

 Dwie pary grubych rajstop w C&A za 29 zł z 49 zł - idealne na zimę :)



Zestaw 5 kolorowych żeli pod prysznic za 2,49 zł (Mark&Spencer)! Świetna okazja , ale akurat te produkty powędrują do mojej chrześnicy :)


Kolejny zestaw, tym razem 3 buteleczek podróżnych w plastikowej kosmetyczce za 4,99 zł (Mark&Spencer) - wychodzi taniej, niż 3 pojedyncze butelki w Rossmannie :)


Sweterek Reserved w granatowym kolorze z 59,90 na 29,90 - fajna cena, a sweterek świetny (zdjęcie może nie do końca to oddaje - ostatnio kiepsko ze światłem )

życzę udanego weekendu : *

30 komentarzy:

  1. żałuję że nie mam Mark&Spencer tutaj :)
    ładny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo;) fajne zakupy:) śliczne buty i sweterek;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę się przekonać do tych butów, ciągle szpilki ....ale coraz częściej tracę ochote na obcasy w taka pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam emu, mam 3pary:) W uk kazda panna ma przynajmniej pare w szafie i nikt jakos ich nie neguje tak ja to sie dzieje w Polce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam te grube rajstopy! kurcze też mogłam sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no są świetne, a przede wszystkim ciepłe :)

      Usuń
  6. buty sweterek świetne :)
    zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten pisak wcześniej też jest opinia, to zapraszam, i polecam, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne butki
    czemu boisz sie alterry?? coś ci się kiedyś po niej stało??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kiedyś się przejechałam na ich szamponie - porażka. Ogólnie ostatnio zakupiłam olejek Alterry i będę stosowała go (wyłącznie) na włosy :) Jeśli chodzi jednak o twarz - moja skóra nie za dobrze reaguje na tego typu kosmetyki, już się raz zawiodłam :<

      Usuń
    3. rozumiem, czasem tak bywa
      moja mama ma alergie na jakiś krem z Ziaji i boi się już czegokolwiek od nich używać, a wiele osób je sobie chwali ;)

      Usuń
  9. szkoda że u mnie nie ma M&S :( świetne produkty, szczególnie te żele za 2,50zł :) cuda!

    OdpowiedzUsuń
  10. W Mark&Spencer takie cuda za niewielką cenę można znaleźć? Muszę się tam wybrać, koniecznie! Chociażby po te żele, cieszą oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy!
    Bardzo lubię emu, ale te wyglądają dla mnie jak bamboszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też muszę się jeszcze wybrać na zakupy, można trafić jeszcze na mega wyprzedaże!:) zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też, dlatego musiałam wypróbować:) obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej kochana!:*
    właśnie zostały dwa dni konkursu u mnie na kolczyk! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znoszę wyprzedaży, nie mam nerwów żeby chodzić po tych galeriach, gdy wszędzie tylu ludzi i nic nie można spokojnie obejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat wybrałam się późnym popołudniem w środku tygodnia, gdzie nie było tłumów i całkiem przyjemnie się chodziło po sklepach :)

      Usuń
  16. czemu u mnie w miasteczku nie ma takich sklepów. Fajne zakupy!!!
    Jutro się wybieram na małe co nieco do drogerii, może również coś upoluje.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. buty emu sa najwygodniejsze :) sama je uwielbiam!
    oczywiście obserwuje! I zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te zele

    zapraszam, u mnie NN
    bedzie mi niezmiernie milo jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, świetne łupy za tak niską cenę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy udało Ci się kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Żele za 2,49? Gdzie je zdobyłaś? :D Wyglądają zachęcająco :)
    Zapraszam do obejrzenia moich stylizacji: http://violinstyle.blogspot.com/ (Najnowsza jest z rajstopami w stylu Black Milk'ów :D)
    Jeśli Ci się spodobają to dodaj mnie do obserwowanych przez Google.
    Chętnie się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...