poniedziałek, 16 stycznia 2012

Ulubione kosmetyki 2011

Cześć! Dziś przychodzę z postem, w którym chciałabym wam pokazać kilka kosmetyków - zarówno `kolorowych` jak i do pielęgnacji, które stosowałam najczęściej w 2011, i które mnie nie zawiodły i nadal się dobrze spisują :)


* szampon do włosów przetłuszczających się Ziaja - wiele osób na pewno go zna, a jeśli nie - to zachęcam:) Tani i dobry produkt do codziennej pielęgnacji naszych włosów, który jest ze mną od kilku ładnych miesięcy.
* Biovax maska do włosów - to 3 rodzaj maski, który obecnie używam z tej firmy. Uwielbiam go (moje włosy najbardziej) za działanie, za brak parabenów i SLSów, za fajną konsystencję i dobrą cenę również. Pisałam już wcześniej post na temat maseczki `niebieskiej` z Biovax, więc nie będę powielać.
* Vichy antyperspirant w kulce - `zapoznałam się` z nim w kwietniu, to już moje 3 opakowanie. Najlepszy antyperspirant jaki miałam do tej pory.
* Vichy płyn micelarny Purete Thermale - płyn do skóry wrażliwej - czyli idealny do mojej twarzy. Nie podrażnia, fajnie usuwa makijaż, bardzo go lubię.
* Pachnąca mgiełka do ciała Fiołek i Liczi Avon - ten produkt towarzyszył mi całe lato. Zapach nie utrzymuje się zbyt długo, jednak ten spray fajnie odświeża ciało i właśnie letnią porą zawsze miałam go blisko.
* krem do rąk Ziaja kokosowy - piękny zapach , dobre nawilżenie naszych dłoni :)




* róż do policzków Diadem 01 - zawiera w sobie delikatne drobinki, które lekko rozświetlają nasze policzki, a sam kolor różu jest bardzo ładny i delikatny. Uwielbiam go!
* Revlon ColorStay 150 - pisałam już kilka zdań o nim wcześniej - mój numer 1 pośród podkładów.
* Kobo puder 301 Pale Beige - moje drugie opakowanie, fajnie matuje twarz, nie ciemnieje po aplikacji, jest dość trwały.
* Carmex wiśniowy - kultowy produkt, dobrze chroni nasze usta i je odżywia.
* Puder brązujący Essence 01 - mam go od czerwca i nadal używam niezmiennie :)
* Zestaw do stylizacji brwi Essence - fajne połączenie , ja raczej używam tego jaśniejszego koloru - idealne rozwiązanie , must have w codziennym makijażu.
*  Tusz do rzęs Artdeco black - bardzo fajny tusz, który ładnie pogrubia nasze rzęsy, nie skleja ich i nie obciąża.
* Paletki Sleek - tutaj na zdjęciu Bad Girl, pod nią są OSS oraz AN, które już są dosyć mocno zużyte ale nadal rano zgodnie współpracują. To moje ogromne odkrycie, które pozwoliło mi na wiele wariacji kolorystycznych :)
* Bell Multi Mineral 01 - świetny korektor w płynie z minerałami, stosuję go pod oczy oraz na drobne niedoskonałości i tutaj sprawuje się świetnie.

Tak wyglądają produkty 2011, i na pewno tego roku również :)

pozdrawiam : *

23 komentarze:

  1. szampony Ziaja również w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na jakiej stronie kupowalas paletkę sleek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię maseczki Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również używam antyperspirantu vichy i kremu ziaja, są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon Ziaja i korektor Bell to tez moi ulubieńcy !

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nigdy nie używałam szamponów Ziaja
    ale skoro tak chwalicie :D wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi ulubieńcy w nieznacznej części pokryły się z Twoimi:)
    Musze zaopatrzyc się w ten szampon z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem z ziaji mój faworyt...
    Oddawaj paletkę sleek bad girl jest boska:DD
    No jak każdy próbuję ten szampon z ziaji to i ja się na niego skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Palety Sleek również są moimi ulubionymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sobie kupic ta maske Biovax, bo wszyscy takie dobre recenzje o niej pisza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tych produktów miałam tylko sleeka i carmex!
    Muszę tą maskę mieć

    OdpowiedzUsuń
  12. jak skończę moje maski z Ziaji to chyba spróbuję Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie chce tą paletę ze sleeka ! <3 gdzie kupiłaś i jaka cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkę kupiłam na paatal.pl za ok. 27-28 zł :)

      Usuń
  14. Vichy antyperspirant w kulce- to zdecydowanie i mój ulubieniec! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. podpisuję się rękami i nogami pod tym, że revlon color stay to nr 1 wśród podkładów :)
    a maseczki z bio wax musze koniecznie spróbować :)

    przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :
    http://holidayxinxhollywood.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. carmex- bez niego nie mogłabym żyć!;)
    a paletka cieni jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak zgadzam się,biovax, revlon i kokosowa ziaja :) extra

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mgiełkę z Avon :)
    A rozważam zakup paletki Sleek i carmexu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maski Biovax i zestaw do brwi również uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio bardzo polubiłam się z podkładem z revlonu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...