piątek, 6 stycznia 2012

Zakupy w Super-pharm!

Cześć dziewczyny! Przepraszam, że rzadziej dodaję posty ale mam zakręcone dni i bardzo mało czasu na robienie zdjęć, ogarnięcie i pisanie postów, dlatego tak jest :(
Dziś mamy święto, i oczywiście czas wolny więc go wykorzystuję:) W Super pharm od 4 stycznia jest nowa gazetka promocyjna, no i oczywiście musiałam coś dla siebie znaleźć. Są to produkty do pielęgnacji, próbuję nic nowego nie kupować z kolorówki, i wykańczam to, co mam .





Joanna Olejek do kąpieli i pod prysznic Naturia nawilżająco - odżywczy - produkt o zapachu truskawki i śmietanki , który mam nadzieję że będzie umilał kąpiel :) Producent zapewnia czystą i wypielęgnowaną skórę, miłą, gładką i miękką w dotyku - mam nadzieję, że się ten produkt sprawdzi, jego cena jest kusząca -4,99! za 200 ml. Niestety w składzie już wypatrzyłam SLS, co mi nie do końca odpowiada.



Perfecta peeling enzymatyczny wygładzający dla cery suchej i wrażliwej - zawiera minerały morskie i enzym z papai a także witaminę E, C i F. Chciałam coś delikatniejszego na zimę , co nie podrażni i nie wysuszy mojej skóry. Produkt kosztuje 8,99 (w tubce 60 ml). Podobno chroni skórę przed pękającymi naczynkami, z którymi boję się, że mogę mieć w przyszłości problem (rodzinne).






Maska do włosów Biovax intensywnie regenerująca do włosów słabych i ze skłonnością do wypadania - to już moja 3 maska z Biovax , uwielbiam je i chyba nie przestanę. Nie zawierają parabenów i SLS, co jest ich dużym plusem i na prawdę działają :) A do tego w środku jest dołączone serum wzmacniające z witaminami A i E oraz czepek :)




AA jedwabisty żel do mycia ciała do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii - za dwa produkty o pojemności 200ml każdy zapłaciłam 8,99  więc myślę że świetna promocja. Produkt zawiera w sobie związki cukrowe, D-pantenol oraz alantoinę które mają za zadanie łagodzić podrażnienia oraz nawilżać skórę. Gdy skończę żel z Sorayi, to zacznę stosować te :)





Kolejna świetna promocja , czyli dwa kremy do rąk Kamill w cenie jednego - (15,99). Pierwszy raz będę miała krem do rąk z dozownikiem , które lubię w większości opakowań. Zawiera 5% mocznika, który ma za zadanie nawilżyć i odżywić naszą skórę. Krem ma  także w sobie wyciąg z rumianku i Panthenol , które mają łagodzić wszelkie podrażnienia skóry. Tak więc jeden kremik zostaje u mnie , drugi wędruje do mamy.




Głęboko oczyszczające paski na nos Beauty Formulas - na promocji kosztowały 8,99 za 6 sztuk w opakowaniu. Nigdy wcześniej ich nie miałam, a chcę wypróbować i sprawdzić, czy na prawdę w jakimś stopniu dadzą sobie radę z moimi małymi wrogami  na nosie i w jego obrębie.Paski zawierają w sobie ekstrakt oczaru wirginijskiego, który ma za zadanie działać przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie.



Ostatnią rzeczą, które będzie chyba stosować moja mama, bo ja moje Avonowe kończę i wykończyć nie mogę są bibułki matujące Beauty Formulas - za promocyjną cenę (ahh te promocje;d) dostajemy 50 szt w opakowaniu . Wykonane są z naturalnej masy celulozowej zawierającej len.






I na koniec mam dla was zdjęcie, gdzie pokażę wam moje sówki , jak wyglądają w uszach :)

Zrobiłam też kreskę eyelinerem z Eseence,
którego recenzja pojawi się na dniach,
trochę nierówna, ale spieszyłam się :)


pozdrawiam : *

19 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa tych pasków na nos, proszę napisz mi jak je wypróbujesz, to może zdążę je jeszcze kupić jak będą fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje maski Biovax, mialam peeling enzymatyczny Perfecta, calkiem fajny, ale wole peelingi z drobinkami, moim zdaniem lepiej zluszczaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz!:)
    a co do zakupów to lubię promocje w SP:) polecam ten peeling enzymatyczny:) a maskę Biovax też sobie kupilam wlasnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba się wybrać do superpharmy
    świetne promocje są na karcie LifeStyle , uwielbiam ich za to ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałaś może maske z proteinami mlecznymi?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam chęć zakupić jakąś maskę z Biovwax tylko wciąż zwlekam bo mam niezły zapas :)
    z tego olejku pod prysznic byłam bardzo zadowolona miałam o zapachu kawy :) przyjemny w użyciu mimo że nie wydajny, muszę do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna robi je w "skromnym" stylu, że tak sobie to ujmę, ale jednak efektowne :)
    A Ciebie proszę o częste malowanie się eyelinerem, bo niesamowicie twoje oko jest wtedy podkreślone, czekam na więcej zdjęć! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne sówki, ale niestety muszę ci zmartwić te plastry na nos nie działają

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się wybieram tam na małe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie napisz recenzję tego peelingu enzymatycznego, co planuję się w taki zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa opinii nt. paseczków na nos:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale C zazdroszcze tej Super Pharm! nie wiem czy ja tak nieudolnie szukam czy w Lbn po prostu jej nie ma ;/ A co do peelingu enzymatycznego to polecam z Lirene również jest dobry :) i napisz prosze czy ten zapach olejku do kąpieli się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Także używam bibułek matujących ;) Ładne sówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj znać jak spisze się Perfecta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfecta jak na razie daje sobie radę, jest delikatna - idealna na zimę, nie podrażnia i nie pozostawia uczucia `wysuszenia i ściągnięcia` skóry :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...