poniedziałek, 13 lutego 2012

Haul :)

Cześć! Dziś w końcu post zakupowy , do którego zabieram się kilka dni no i w końcu jest :) Trochę kolorówki, trochę pielęgnacji, dwa pędzle oraz produkt, który dostałam w prezencie jeszcze w styczniu.


 * ujędrniające i re-modelujące serum do biustu i dekoltu Oriflame - jest to produkt który dostałam 
(dzięki I:*)  w prezencie.
 * Alltera olejek Migdały i Papaja - mój pierwszy olejek, który stosuję na włosy 
* szampon do włosów farbowanych ze słonecznikiem - kolejny szampon z Ziaji :)
* Balsam regenerujący Kolastyna - od dawna nie miałam do czynienia z tą firmą, dlatego postanowiłam wypróbować ten balsam. Zawiera olejek z soi.
* chusteczki do demakijażu Inglot - moje drugie opakowanie, świetnie się sprawdzają. Zawierają bisabolol, witaminę E i prowitaminę B5.


* maść nagietkowa - kupiłam ją w aptece, przyda się na różnego typu `niespodzianki`
* pomadka Avon Color trend - w kolorze Rich Berry 
* tusz do rzęs Multi Action Essence - postanowiłam wypróbować ten tusz ze względu na wiele dobrych recenzji, mam nadzieję, że się sprawdzi.
* czarna kredka Color Trend Avon - bardzo lubię kredki z Avonu, miałam już ich kilka, ta w wydaniu walentynkowym w serca, misie itp :)
* kredka Sensique nr. 113 - była zaprezentowana w jednym z magazynów , i postanowiłam ją wypróbować, ponieważ ten kolor bardzo mi się podoba.
* lakier do paznokci Eveline nr. 610 - zwykły nudziak , za 2,99 :)
*  skośny pędzelek do żelowego Eyelinera Essence 
* pędzel do różu i bronzera 3P Inglot - czekałam aż w końcu u mnie zagości i jest :)

A tu jeszcze z bliska pomadka Avon oraz lakier Eveline :

























P.S. wygrałam rozdanie u Makeupkamy , z czego bardzo się cieszę i nie mogę doczekać paczuszki! :)


pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. alez sliczny ten lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek z Alterry migdały i papaja używam na włosy. Uwielbiam go za jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam na włosy (a raczej zaczynam, jak dotąd - 4 razy). Fakt, zapach ma bardzo fajny :)

      Usuń
  3. Rozmyślam nad tym olejkiem do włosów z Alterry i namyślić się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się sprawuje ten pędzel z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona, spisuje się świetnie. Dobrze rozprowadza zarówno bronzer jak i róż :)

      Usuń
  5. Poszalałaś lekko z zakupami ;) bardzo ladny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wygranej:) bardzo lubię ten tusz z essence

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana dziś kupiłam pędzelek do eyelinera catrice i okazał się dużo lepszy od tego z essence ;/ a kosztuje 9,99 i ma dwie koncówki . Powiedz ile zapłaciłaś za pędzel inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pędzel z Inglota zapłaciłam 37 zł.
      A no szkoda, że nie wiedziałam o tym z Catrice, ale na razie dam szansę temu co mam :)

      Usuń
  8. lubie pędzle z Inglota, niektóre mam już 3 lata i są dalej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ładne uzupełnienie, kto to zużyje? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier świetny;)
    widzę , że udane zakupki ;);p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się w piątek nad tym szamponem z Ziai, ale w końcu zdecydowałam się dać drugą szansę lawendowemu ;) Następnym razem sięgnę po ten do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa Twojej opinii o olejku alterry, bo sama jestem bardzo początkująca w olejowaniu, a inne dziewczyny które go recenzują mają już jednak odzywione innymi olejami włosy ;)

    A eleiner essence jest bardzo fajny, mam nadzieję, ze nie zgęstnieje

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam te chusteczki ale mi się mega nie sprawdziły.Nic nie zmywały
    ale przyznam ,że fajny haul

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...