piątek, 24 lutego 2012

Kilka nowości : )

Cześć !
 Dziś przychodzę do was z krótkim postem, w którym chcę wam pokazać kilka nowości , które kupiłam w ubiegłym tygodniu w Superpharm. Nie ma tym razem nic z kolorówki , udaję że chociaż w części wypełniam postanowienia noworoczne :)


 * oliwka do ciała Hipp - produkt znany chyba większości , bestseller 
 * Syoss lakier do włosów - mimo, że uwielbiam Taft - ten był na promocji i postanowiłam wypróbować
 * Ziaja intima płyn do higieny intymnej - wykończyłam jeden z Lirene , teraz czas na ziaję
 * Avene - krem do rąk - mój pierwszy produkt z tej firmy , mam nadzieję że się sprawdzi
 * Peeling cukrowy Perfecta SPA - drugie opakowanie, jednak to w trochę innym wydaniu. uwieeeelbiam!


udanego weekedu ( ja spędzam swój w szkole :< ) 
:*

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą oliwkę Hipp, peeling Perfecta mam czekoladowo-kokosowy i go uwielbiam, może kupię tym razem marcepanowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja strasznie lubię produkty syossa, oby lakier Ci służył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tą serię żelów intymnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak na razie jestem twarda i nie daję się skusić na żaden kosmetyk, który nie jest mi niezbędny! Na zakupy idę z kartką jak do spożywczaka i tej rozpiski stara się trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam różowy lakier Syoss'a :P i jak na pierwszy tydzień jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten peeling pachnie obłędnie muszę go kiedyś kupić:) Oliwkę Hipp uwielbiam dla mnie lepsza od BD

    OdpowiedzUsuń
  7. będę musiała sobie w końcu kupic ta oliwkę Hipp, bo widzę ją wszędzie ;)
    beautyandfahion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie na kilku blogach już widziałam, że perfecta zmieniło troszkę nadruk opakowania peelingów i masełek:) Peelingi tej firmy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam peeling z perfecty,nawet nie wiedziałam że zmienili wygląd opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moj facet twierdzil, ze po tym peelingu czuje sie brudny :P

    ps:Jeżeli jesteś zainteresowana, to na moim blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki z ziaji;D a życie bez oliwki było by dla mnie po prostu cieżkie

    OdpowiedzUsuń
  12. jak wykończę wszystkie balsamy to też spróbuję oliwki Hipp:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez wzięłam sayoss z promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten cukrowy peeling do ciała mnie zachęca...może wypróbuję kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kuszą mnie strasznie pozytywne opinie tego peelingu ale chyba pozostane jak na razie przy moim własnym kawowym :)

    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zakupiłam dzisiaj płyn Ziaji na podrażnienia, jestem bardzo ciekawa jak się będzie sprawował... oby dobrze bo to wielka butla :D
    w jakąś oliwkę też się muszę zaopatrzyć, stosujesz ją do ciała czy do olejowania włosów?

    OdpowiedzUsuń
  17. Oliwkę z Hipp stosuję do ciała, do włosów używam olejek z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zmienili tylko opakowanie peelingu z Perfecty, czy również skład? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...