piątek, 17 lutego 2012

Makijaż dzienny, czyli co ostatnio u mnie gości na twarzy :)

Cześć! 
Czy u was też spadły tony śniegu? Ja dziś odkopywałam pół godziny samochód, ale mimo wszystko z uśmiechem na ustach, szkoda, że na święta i nowy rok nie było tak biało! Ale zawsze to trochę prawdziwej zimy:)

A dzisiaj mam dla was makijaż, który ostatnio często wykonuję i bardzo lubię. 


Jeśli chodzi o kolory na oczach to wykorzystałam cienie z ukochanej paletki Sleek - Oh So Special . Niestety nie mam już folijki z nazwami, żeby wam je podać :<
Rzęsy - tusz - Essence Multi Action - mam go krótko, ale przyznam że jak na razie bardzo dobrze mi się z nim współpracuje :)
Linia wodna - czarna kredka Avon Color Trend
Twarz : podkład Revlon 150 Buff , Puder Kobo 301 Pale Beige, Bronzer Essence 01, róż - Diadem 01. 
Brwi - zestaw do stylizacji brwi Essence, żel-odżywka MIYO
Usta - pomadka Avon w kolorze Pink Sunrise , błyszczyk Essence Stay with me 02


miłego popołudnia :*

31 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie, wczoraj właśnie zamówiłam tą paletkę, więc na pewno spróbuję zrobić coś ciekawego. Zainspirowałaś mnie!
    Powiedz mi tylko czy używałaś do tego makijażu jakiś pędzli, czy nakładałaś cienie tym aplikatorem?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Pędzle, jakie użyłam do cieni to : Inglot 16PP oraz Inglot 6SS.

    OdpowiedzUsuń
  3. o Kochana z tym śniegiem to u mnie to samo, łopata i do roboty ;D a makijaż taki "z klasą "

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelnie...lubię takie makijaże...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny:) delikatny, ale super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyglądasz ślicznie i świeżo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam makijaze w odcieniach brazu, gdyz w nich czuje sie najbezpieczniej i najladniej jednak twoj jest meega!

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę tylko podejrzewać które to nazwy ale chętnie bym sobie taki spokojny makijaż zrobiła :) bardzo Ci w nim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ;) Podobają mi się oczy ^^ U mnie teraz też tony śniegu, o ile nie więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się
    podrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładną kobietą :) I faktycznie- wyglądasz bardzo świeżo w tym makeupie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Ciebie ślicznotka :)
    Makijaż super, idealny na dzień.
    Ja ostatnio mam fazę na kolorowe kreski do neutralnego makijażu. Nie mam ochoty malować całej powieki na kolorowo, więc wymyśliłam, że mogę robić sobie kolorowe kreski, aby nie było tak nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny, delikatny, kobiecy.
    Bardzo mi sie podoba moze dlatego ze czesto sama siegam po paletke oh so special.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, taki romantyczny bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ten makijaż, ja niestety mam dwie lewe ręce do robienia makijaży...

    Ta szminka jest z miss sporty, a kolor to 054 - świetnie pachnie :D w rossmannie jest teraz promocja na marki młodzieżowe i dałam za nia 7 zł z hakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny makijaż ... cudnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś oTAGOWANA :)
    http://ilovetonymoly.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :) http://anitk4.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczyktorych-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana gdzie znajdę te weryfikację obrazka, nigdzie nie mogę jej znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie - lubię tego typu makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  21. cześć ;) Weryfikacji obrazkowej mówimy Nie. Zapraszam do dyskusji u mnie-http://marilynbox.blogspot.com/2012/02/mowimy-stop-weryfikacji-obrazkowej.html
    miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał, jaki ładny, subtelny, delikatny makijaż! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna dziewczyna z ciebie :) Ładny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. łał jakie rzęsy długaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny :) Lubię takie naturalne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  26. nareszcie bardzo kobiecy i zmysłowy makijaż dzienny! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...