środa, 1 lutego 2012

Moja kolekcja lakierów!

Cześć! :) Dziś postanowiłam w końcu pokazać wam moje lakiery do paznokci, które posiadam. Nie jest ich dużo, dla mnie wystarczająco, chociaż planuję jeszcze zaopatrzyć się w kilka kolorów, ale to za jakiś czas. Mój zbiór tworzą lakiery , które zazwyczaj można dostać w takich drogeriach jak Natura, czy Rossmann.

 
Tak przechowuję moje lakiery - misz masz w żółtym koszyku :)

A poniżej tak moje lakiery prezentują się z bliska :


Od lewej :
* Miss Sporty nr.330
* Quiz Safari nr. 343
* Delia No. 1 nr. 47
* Bell Glam&Sexy Colour nr. 1
* Miss Selene nr. 221


* Astor Fshion Studio nr. 62
* Safari Quiz nr. 123
* My Secret nr. 110
  

* Essence nr. 01 Absolute Pure
* Inglot preparat do pielęgnacji z keratyną nr. 10 
* Miss sporty Odżywka do paznokci z witaminą A, B5, C i E
* Virtual Magic Nails Top Coat nr. 408



* Miss Sporty (nr. niestety się starł :< )
* Inglot nr. 964
* Miss Sporty nr. 415
* Miss Sporty nr. 345
 

* Golden Rose Fantastic Color nr. 106
* Wibo Express growth nr. 163
* Quiz Safari (brak numeru na opakowaniu)


* wibo Express growth nr. 3
* Miss Selene nr. 179
* Maybelline NY nr. 905A
* Miss Sporty nr. 110
* MIYO nr. 07


* Miss Sporty nr. 344
* Wibo Express growth nr. 231


Kilka lakierów niestety mi się gdzieś zawieruszyło po szufladach, może kiedyś uzupełnię ten post :)
 
pozdrawiam gorąco !

23 komentarze:

  1. Golden Rose 106 bardzo ładnie wygląda w tej buteleczce:)
    Spota ta Twoja kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem sporo!

    czemu nie masz czarnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ u mnie raczej by się nie sprawdził (może kiedyś) :)

      Usuń
  3. Spora kolekcja widze pare lakierów mamy takich samych;

    OdpowiedzUsuń
  4. Te w odcieniach niebieskiego są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. no bogatą masz tę kolekcję :> najchętniej pomalowałabym każdy paznokciec innym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kolekcja :) Szczególnie odcienie beżu mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał jaka piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zauważyłam, że masz top coat virtual jak się sprawuje? na razie nie mogę go zlokalizować a poluję na ten matujący lakier.

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. nudziaki mi się podobają :)
    a ten Delia z pierwszego zdjęcia, jak błysk! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ładnie je posegregowałaś :) Nudziaki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :* Powiem Ci, że na te kominy jest teraz przecena w Cubusie z 40 na 20zł, są jeszcze czarne (prznajmniej u mnie) ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolorki. dwa lakiery z Safari mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne lakiery :) uwielbiam Twój post o lakierach- czekam na więcej :)
    U mnie konkurs :) Do wygrania oryginalne rajstopy z Angielskiego PRIMARK'A - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaźny zbiór ;) Dwa pierwsze z safari quiz mają świetny kolor. Mi też lakiery gubią się po szufladach...xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w niebieskich i zielonych ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...