poniedziałek, 6 lutego 2012

TAG : dobre, bo polskie :)

 Cześć :) 

Ostatnio przywędrował do mnie dość patriotyczny TAG : dobre, bo polskie. Myślę, że warto promować dobre, rodzime kosmetyki , i na pewno ten tag w tym pomaga.
W moim zestawieniu pojawią się kosmetyki, które już w większości gościły w moich postach, ale bardzo je lubię dlatego nie mogło ich tu zabraknąć!

OTAGowała mnie Wizażownia , której serdecznie dziękuję za pamięć :)

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował.
2. Wymień 5 polskich kosmetyków (pielęgnacja/kolorówka) i krótko opisz dlaczego je polecasz. Zamieść zdjęcia.
3. Otaguj 5 blogów - poinformuj je.


A o to 5 moich kosmetyków z polskim rodowodem :)



 1. Maski L'biotica Biovax - tu chyba nikogo nie zaskoczyłam :) Uwielbiam je od wielu miesięcy i uważam, że są rewelacyjne. Moje włosy na pewno dzięki nim dużo zyskały, z czego się bardzo cieszę. Ogólnie firma L'biotica posiada gamę wspaniałych produktów.


 2. Lakiery Wibo - polskie lakiery, które możemy nabyć za kilka złotych i które warte są , aby mieć chociaż kilka. Lubię je za kolory, za pędzelek który ładnie rozprowadza lakier no i ich trwałość na moich paznokciach również jest zadowalająca (3-4 dni) . Polecam!


 3. Krem do rąk Ziaja - cudny zapach kokosa, który uwielbiam. Bardzo fajny krem, dość dobrze nawilża dłonie i kosztuje nie wiele. Ogólnie jeśli chodzi o firmę ziaja - mam produkty które lubię, ale także kilka mnie zawiodło. Jednak więcej dostrzegam plusów, dlatego też cenię sobie ich produkty.


 4. Krem nawilżający Iwostin - w sumie nie dawno zaczęłam z nim swoją przygodę, ale z dnia na dzień coraz bardziej ten krem lubię. Dobrze nawilża moją skórę, przy czym po aplikacji skóra nie świeci się. Świetnie się wchłania, nie jest wyczuwalny na twarzy. Nadaje się pod podkład. Nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych, nie zapycha porów.


5. Maseczki Ava Laboratorium - o nich też wspominałam ostatnio - szkoda, że mają je wycofać z Rossmanna, ponieważ zdążyłam je polubić. Fajnie nawilżają i regenerują skórę, ładnie pachną i nie są zbyt ciężkie. Kosztują ponad 2 zł - czyli niewiele, a warto w nie zainwestować :)
 

Jako , że wiele dziewczyn już odpowiedziało na ten TAG, to taguję te , które jeszcze go nie opublikowały na swoim blogu, promujmy nasze rodzime kosmetyki! 

19 komentarzy:

  1. Biovax, wibo i ziaja to też moje hity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biowax i ziaja moi ulubieńcy!:)
    A te maseczki z ava na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko tutaj mi się zgadza:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomidorowa maseczka to cos dla mnie;) Tez mam te maseczki z biovaxa i wkoncu musze sie wziasc za ich testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ten Tag, w wolnej chwili otaguję się:)Aby promować polskie firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kokosowy krem świetny! bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię maski L'biotica Biovax.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze sobie kupic ta maske Biovax, ale do wlosow ciemnych albo suchych i zniszczonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez uzywam waxu!polecam wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biovax i Ziaja to nasza chluba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I teraz zasypię Cię pytaniami skoro już się przyznałaś, że go masz xd. Jesteś zadowolona? Jak często olejujesz (ale słowo :p) swoje włosy? W jaki sposób nakładasz (na noc, na suche czy na mokre, umyte czy nie)? Ja nie wiem jak sie za to zabrac, przejrzałam juz chyba z 30 blogów, ale z tego co widzę każdy musi robic według swojego uznania.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co , `olejowałam` włosy już 4 razy i po pierwszym widziałam już efekty :) Nakładam na suche włosy, wcieram szczególnie w końcówki i dolne partie włosów (unikam przy skórze). Zazwyczaj nakładam jakąś godzinę przed myciem włosów, z tego co wiem, można i dłużej a można też i spać (ja jednak na razie nie próbowałam :)). Każdy właśnie musi wypracować sobie `taktykę` którą najbardziej polubią włosy. Ja jestem zadowolona - włosy (po umyciu) są miłe w dotyku, lśniące i zdrowo wyglądają :)

      Usuń
  12. Muszę wypróbować te maseczki z Avy.

    OdpowiedzUsuń
  13. co ile dni nakładasz maseczkę ? Ja jestem strasznie zapominalska co do kremowania się :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem za tym co dobre i polskie :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Wibo- jedne z moich ulubionych :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...